Kakka Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Mistet lappen i 131 i 80 sonen, dommen ble samfunstraff og ny fullstending førerprøve. Fullstending førerprøve er teori+oppkjøring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsner Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Jepp. Du må søke om å ta lappen på nytt også, ca 2-3 ukers ventetid på en sånn søknad. Trur heller ikke du kan søke før sperrefristen er over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kakka Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Søke hos politiet eller statens vegvesen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Søke hos politiet eller statens vegvesen? Statens vegvesen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Mista lappen i 131km/t i 80'n jeg å i høst :p 8mnd, samfunnstraff.. Men jeg slapp teori, må kun ta oppkjøring :D Mista kortet for 1,5 år siden også, så jeg var innafor prøvetia.. Fikk du lang utsettelse? Rart om du må ta teori.. Førerkortsøknad skal sendes Politiet !! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Mista lappen i 131km/t i 80'n jeg å i høst :p 8mnd, samfunnstraff.. Men jeg slapp teori, må kun ta oppkjøring :D Mista kortet for 1,5 år siden også, så jeg var innafor prøvetia.. Fikk du lang utsettelse? Rart om du må ta teori.. Førerkortsøknad skal sendes Politiet !! ;) Det synest jeg er litt rart, da det er Statens vegvesen som utsteder førerkort og fordi det er avkryssningspunkter på Statens vegvesen sin søknad om førerkort som omhandler å ha mistet førerkortet osv. (men skal ikke si noe for sikkert, selv om jeg stiller meg tvilende) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kakka Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Mista lappen i 131km/t i 80'n jeg å i høst :p 8mnd, samfunnstraff.. Men jeg slapp teori, må kun ta oppkjøring :D Mista kortet for 1,5 år siden også, så jeg var innafor prøvetia.. Fikk du lang utsettelse? Rart om du må ta teori.. Førerkortsøknad skal sendes Politiet !! ;) Fikk akuratt samme straffen som deg! 30 timer samfunstraff, 8 månder etc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Riktig.. 30timer.. 8mnd. Men jeg slapp teori da, så tror/håper du slipper det du også. Begge gangene jeg kjørte opp var det søknad politiet, da det er de som har opplysninger ang. sperrefrist/rulleblad etc. og det er de som "regjerer" om hvem som får kjøre opp, evt. ikke. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg