Thunder Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Omsider fant jeg igjen min gamle hjemmeside med Volvo 460 jeg hadde. Her kan dere se noen bilder av bilen jeg brukte alt for mye penger på. Men resultatet ble enestående og jeg er stolt av bilen. http://home.no.net/bmw525is/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest fredrik_asen88 Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 dritnice 460;) var det no trim på den bilen eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Nei. Var bare 2" effektanlegg og KD filter. Men uten kat så gikk den rimelig greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 cool bil..lenge sidne jeg så denne:) Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Jo. Du ser jo bilde av det på hjemmesiden der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Dette skjedde på vei til et Street Meet ved IKEA i Åsane. Jeg hadde forut dette holdt på med bilen i nesten 5 timer med vasking og klargjøring av bilen. Bilen var strøken inntil jeg ble torpedert av en tyrker i lånt Mini. JEG fikk skylden i kollisjonen til tross for at det var jeg som ble påkjørt i min venstre side. Etter 1 1/2 år fikk jeg utbetalt forsikringspengene på bilen etter å ha fått hjelp fra forsikringsklagekontoret. Bilen er sterkt savnet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Dette bilde er fra Vårmønstreingen i Bergen. Fra første gangen jeg bygget bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Husker jeg var rundt 14 år gammel og fant den nettsida di...husker jeg digget bilen for første gang jeg så den...ble den knokset eller hvordan gikk det der? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo 245 Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 hei.. vor køpte du den stylijnga der til 460n da..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 Jeg bygget bilen opp igjen. Et års tid etterpå ble den solgt. De tok dessverre ikke vare på bilen. Jeg så den sist på Falken i Bergen. Der sto den uten felger og dekk og med ødelagt styling. Jeg ble nesten på gråten. Stylingen bygget jeg selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo 245 Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 hei Thunder...hvor kjøpte du den stylingen du hadde på den 460n du hadde..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 Artig. Så en del på denne bilen tidligere når den stod rundtomkring :) Pen var den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 hei Thunder...hvor kjøpte du den stylingen du hadde påden 460n du hadde..? Den stylingen var ikke å oppdrive noen steder så jeg måtte lage noe selv. Det var en jobb jeg neppe hadde giddet å gjøre en gang til. Tiden og kostnadene sto ikke overens med bilens verdi. Jeg brukte så sinnsykt mye tid og penger på den bilen at i dag ville jeg kalt det galskap. Men det var artig å ha noe ingen andre hadde. :):):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 Fant en gammal film jeg laget på PCen her og nå Legger den ut på Youtube så linker jeg den her. Er nok ikke verdens beste kvalitet på filmen men er grei nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg