Jan Einar Skrevet November 13, 2009 Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 Bumper denne litt jeg! Synd jeg aldri fikk sett bilen med egne øyne:( Er jo av og til på vårmønstring, men var der ikke den gangen denne var her:( Virkelig trist historie det som skjedde med denne:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet November 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 Noen bilder: Skal se om jeg klarer å grave fram noen flere bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet November 13, 2009 Rapporter Share Skrevet November 13, 2009 Nice!!! Det var jeg som kommenterte på youtube videoen din btw. Angrer sånn på at jeg ikke var på det treffet:S Kuleste 460 jeg har sett !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet November 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Vet ikke om jeg la ut dette bilde noen gang. Men uansett. Denne karen på bilde er ikke meg men en kar som kom fra Russland. Han hadde kjørt rundt i Bergen i 3 dager å leitet etter bilen. Han var heldig som fant den da den stort sett alltd sto i garasjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet November 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Dette bilde er fra første gangen jeg bygget opp bilen. Litt halvferdig på bilde her. Men bilen ble veldig bra til slutt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Tøffeste 460'n jeg har sett. En av de Volvoene jeg vanligvis ikke liker. :) Men hva skjedde egentlig med den ? Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet November 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 Tøffeste 460'n jeg har sett. En av de Volvoene jeg vanligvis ikke liker. :) Men hva skjedde egentlig med den ? Takk for det divad! Hyggelig å høre. Bilen ble dessverre "vraket" januar 2009 ifølge Biltilsynet. Synd... men bilen var da nesten 14 år gammel. Har lekt med tanken flere ganger om å kjøpe meg en 460 igjen å gjøre noe tilsvarende men da enda penere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Einar Skrevet November 19, 2009 Rapporter Share Skrevet November 19, 2009 (endret) Takk for det divad! Hyggelig å høre.Bilen ble dessverre "vraket" januar 2009 ifølge Biltilsynet. Synd... men bilen var da nesten 14 år gammel. Har lekt med tanken flere ganger om å kjøpe meg en 460 igjen å gjøre noe tilsvarende men da enda penere. Enda penere? Går det ann? hehe. Det burde du gjøre! Har faktisk tenkt en del på denne bilen i det siste etter jeg(audiquattro01) så videoen på youtube, ble helt satt ut når jeg så den... Har tenkt det samme som deg, at det hadde vært kult om du bygget en til ca. lik. Om du bygger en ny(noe jeg håper), isåfall, Denne gangen skal jeg ikke misse vårmønstring! Synd den ble bare 14 år da:S Digger seriøst 460'en din! men nå skal jeg roe meg ned hehe Endret November 19, 2009 av Jan Einar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg