FwdDRift Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 hei skal ta ut sikringen for grøft/ kurvelysene på bilen min, men leser ikke tysk (audi) :p lurer på om det kan være ''begrenzungsleuchten'' Noen som har peiling??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 hei skal ta ut sikringen for grøft/ kurvelysene på bilen min, men leser ikke tysk (audi) :p lurer på om det kan være ''begrenzungsleuchten'' Noen som har peiling??? http://translate.google.com/translate_t?sl=en&tl=no# Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FwdDRift Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 en Norsk - engelsk oversetter hjelper meg ikke mye :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FwdDRift Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 åja nå skjønnte jeg :p takker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 åja nå skjønnte jeg :p takker :) er ikke det nebelscheinwerfer eller noe da? Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 hei skal ta ut sikringen for grøft/ kurvelysene på bilen min, men leser ikke tysk (audi) :p lurer på om det kan være ''begrenzungsleuchten'' Noen som har peiling??? Markeringslys er ikke det nebelscheinwerfer eller noe da? Grøftelys/Tåkelys Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Babelfish oversetter fuse til sicherung. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg