Gå til innhold

Innbrudd i bil - Tiller, Trondheim

Ranger emnet

furiaman

Anbefalte innlegg

Noen har brutt seg inn i bilen min i natt og stjålet cd-spilleren. De knuste ruta på passasjerdøra fram og tok den med seg. GPSen som lå i bilen ble ikke stjålet av en eller annen merkelig grunn..

Bilen på parkert på Rostengrenda på Tiller i Trondheim. PÅ andre siden av gaten av Shell ved biltema. Noen som bor i nærheten som kan ha hørt eller sett noe? Alle tips mottaes med stor takk!

Bilen er en sølv Audi 100 C4

Spilleren er av type Pioneer DEH-P65BT (se bilde). Volumknappen lå igjen i bilen så om noen kommer over noen som selger en slik spiller uten volumknapp så si i fra!

Bilde av spilleren:

DEH-P65BT_2.jpg

Slik så det ut når jeg oppdaga innbruddet:

DSC00092.jpg

2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har de tatt girkula og??

Svinpelser som ikke kan la andre folk sitt utstyr være, nei de skal ødelegge og lage fanskap, er du så syk på å få tak i noe at du må stjele, da kan du liksesågodt skyte deg, så greit er nå det mener jeg.

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Girkula er der den. :)

Er så lei av alle de jævla kjeltringene som er ute og ødelegger for andre. en ting er å bøffe en salamipakke på rema 1000, men å knuse ruta, ramponere og ødelegge biler til folk for en lusen cd spiller er faen meg latterlig. TAPERE!

Jeg håper jeg tar noen på fersken en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

sto en bmw utafor hær og knipsa bilda.. kjørt dæm litt videre å knipsa nånn te... syntes d va en undelig sammenhæng... spess kl 04.00 om natta.. så vart døgning på mæ mens æ satt opp camera, forto og video, og venta men dæm dukka ikke opp nå mer... dagen etter gikk æ te innkjøp av sånn overvåkningscamera som lagre alt på harddisk.. så æ hang opp skilt og sa i fra te naboa sånn at dæm vist om at d va overvåking i det området bila mi og nånn av demers sto.. kom no dagen etter det igjenn, men e no ei god stund sia no da.. satt 3 i bila..

va ikke så alt for gammel bmw heller. rundt 2000 kansje 2002 en 318i eller nåkka.. rakk ikke å skriv ned reg nr. på dem.. men e mulighet at d e dem samman.. virke som æ ser den bila av å te når æ kjøre vakt.. men huske alldri på å ta reg nr. så veit æ jo liksom ikke om d e den samma heller.. Æ bor på moholt fortia, mang som kjøre vein utafor, men står det ei bil over ei lita stund med motorn i gang så blir æ litt obs på dem.. uansett ka kl. e... Redd for bila vettu:D

Mercedes Benz E280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sto en bmw utafor hær og knipsa bilda.. kjørt dæm litt videre å knipsa nånn te... syntes d va en undelig sammenhæng... spess kl 04.00 om natta.. så vart døgning på mæ mens æ satt opp camera, forto og video, og venta men dæm dukka ikke opp nå mer... dagen etter gikk æ te innkjøp av sånn overvåkningscamera som lagre alt på harddisk.. så æ hang opp skilt og sa i fra te naboa sånn at dæm vist om at d va overvåking i det området bila mi og nånn av demers sto.. kom no dagen etter det igjenn, men e no ei god stund sia no da.. satt 3 i bila..

va ikke så alt for gammel bmw heller. rundt 2000 kansje 2002 en 318i eller nåkka.. rakk ikke å skriv ned reg nr. på dem.. men e mulighet at d e dem samman.. virke som æ ser den bila av å te når æ kjøre vakt.. men huske alldri på å ta reg nr. så veit æ jo liksom ikke om d e den samma heller.. Æ bor på moholt fortia, mang som kjøre vein utafor, men står det ei bil over ei lita stund med motorn i gang så blir æ litt obs på dem.. uansett ka kl. e... Redd for bila vettu:D

Dette er bra!:D oppdaget selv en sølvgrå Audi 80 STV på Bunnpris Rosten dagen etter innbruddet. Bilen var full av utleninger (Type Ali Mustafa) og de hadde mye saker og ting i bagasjerommet som var gjømt under masse plastikk. Har ikke sett de siden.

2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Bare for å dra opp en gammel tråd igjen. det er en mørk BMW E36 ev. E46 (3serie) og snoker rundt omkring. har selv ferska de i snoking rundt golfen min. i nabogaten min manglet en E36 pluttselig M3-lister på dører og M3-vingen. så her en dag kom en kompis bort til meg, og sa at han har hatt innbrudd i sin E36 som hadde M3-baklyter(som ble stjålet). her forsvant også CD-spiller, 6x9'ere, subber og forsterkere, samt 2 høyttrykkspylere. vet ikke hvem dette er, men mistenke i saken ja, for kompisen min sa samme navnet som jeg også mistenker... (Noen logiske forklaringer??) denne mannen er kjent for sine kjeltringskaper fra før- dette gjelder BMW-deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er overhodet ikke ulovlig å filme eller ta bilde med for eksempel en mobiltelefon eller en eller annen duppeditt.

Og selvfølgelig kan en film brukes som bevis i en eventuell rettsak!

Bare se på alle sakene der folk har vært så dumme og filmet krumspringene sine. De har jo blitt domfelt på grunn av filmene/bildene de hadde tenkt som skrytevideo etc.

Om jeg går en tur ut og tar bilde eller film av en forbrytelse kan den selvfølgelig brukes som bevis mot gjerningsmennene av politiet!

Men selvjustis fungerer det og, selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jeg har da aldri påstått at det ikke er lov å filme med mobiltelefon eller videokamera? Men Laggis forklarte selv at han kjøpte et overvåkningskamera med harddisk som han monterte. Og kameraovervåkning er lovregulert. ;)

Om man kun monterer et overvåkningskamera og ikke følger retningslinjene kan man bli anmeldt selv.

Fra datatilsynet.no:

Kameraovervåking av personer som kan gjenkjennes er et inngrep i personvernet. Slik overvåking er derfor lovregulert.

Dersom kameraovervåkingen ikke er nødvendig, er den heller ikke lovlig.

Kameraovervåking skal normalt ikke finne sted dersom problemet kan løses eller risikoen minimeres gjennom alternative tiltak.

Kameraovervåking skal meldes og merkes. Merkingen skal inneholde opplysninger om hvem som er ansvarlig for overvåkingen, og det skal være tydelig for den enkelte som beveger seg inn i området at det er overvåket.

Melding skal sendes Datatilsynet senest 30 dager før kameraovervåkingen startes opp. Utfyllende informasjon om dette finnes også i veilederen.

Samme side inneholder følgende informasjon:

Praksis i norske rettssaker har vært at hemmelige lyd- og billedopptak av enkeltpersoner blir avvist ført som bevis. Retten har lagt avgjørende vekt på om den som er avbildet på opptaket vet eller burde ha visst om opptaket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider