Riverbeach Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Merke? og litt mere info om dem kanskje? Legg ut det hvis du vil selge det ;) Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riverbeach Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Merke? og litt mere info om dem kanskje?Legg ut det hvis du vil selge det ;) Saken er at jeg ikke vet ås mye om de:P Kjøpte de for en stund siden, og jeg finner de ikke på nettet. Men han fyren sa det var Sony element! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Haha, han her bare prøver å lure dere! De er kjøpt på Bilxtra. Veiledende pris på 1595 eller noe sånnt, men han har sikkert kjøpt de på tilbud til 295. Han la ut info om at de kommer fra Bilxtra på et annet forum, og ville selge de som at han hadde betalt 1595 for de. Når jeg skrev det ble tråden endret til "SOLGT SOLGT SOLGT"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 Det står Riesen på pakke teipen på esken og det er et lavkost merke som selges hos bilextra blandt annet. Tviler sterkt på at dette er et sony element i den kassen. "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riverbeach Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 Haha, han her bare prøver å lure dere!De er kjøpt på Bilxtra. Veiledende pris på 1595 eller noe sånnt, men han har sikkert kjøpt de på tilbud til 295. Han la ut info om at de kommer fra Bilxtra på et annet forum, og ville selge de som at han hadde betalt 1595 for de. Når jeg skrev det ble tråden endret til "SOLGT SOLGT SOLGT"... Muligens fordi de er solgt? Og har jeg skrevet noen prisantydning? nei! De ble solgt for 200 per kasse faktisk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg