Andersvr Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Hva syns folket om denne spilleren ? Noen som har noen meninger, Har ikke peiling selv men syns det var grei, Ihvertfall det jeg forstod av den. Link til spiller : http://www.pioneer.no/no/products/AVH-P5000DVD/print.html Specs : * WMA Playback: Yes * Satellite Radio Ready: Yes * RMS Power Output: 4x22 Watts * Preamp Voltage: 4 volts * Subwoofer Preamp Outputs: Yes * MP3 playback: Yes * Maximum Power: 4x50 Watts * HD Radio: Yes * DIN: 1 * Changer Control: Yes * CD Text: Yes * Bluetooth: Optional * Aux input: Yes * Built-in EQ: Yes * CD-R/CD-RW Compatible: Yes * Remote Control: Optional * Detachable Face: Yes * Built-in MOSFET 50 W x 4 amplifier for excellent sound quality, minimal distortion and efficient power handling * 7" Touch Panel Widescreen Display * Anti-Glare Screen Coating * Customize Display Illumination (Blue/Red/Amber/Green/Violet) * Picture Adjustment * 5 Selectable Viewing Modes * Motorized Display Open/Close * Selectable Angle Setting * System Control Bus: IP-Bus * Supported Devices: CD changer, satellite radio receiver * High Voltage Preamp Output * Touch panel, rotary encoder * Detachable faceplate * CD text, on-screen menu, rear-facing camera capability * ID3 tags support * IPod Direct Control (CD-I200 Required) * Bluetooth Adapter Ready (CD-BTB200 Required) * TFT active matrix * Image Aspect Ratio: 16:9 * Resolution: 480 x 234 * Automatic dimmer * Plays WMA, AAC, MP3 * USB flash drive playback * 24 Station Preset * Preset buttons, best stations memory * Plays CD-R, CD-RW, DVD-R, DVD-RW, DVD, CD * 2 RCA Hi-Volt preouts for adding on external amps and speakers simplify system expansion * Dynamic Range: 95 dB * Signal-To-Noise Ratio: 97 dB * Response Bandwidth: 5 - 44000 Hz * Total Harmonic Distortion: 0.008% * Output Power: 50 Watts x 4 * Continuous Power: 22 Watts x 4 * Active crossover * Low Pass Frequencies: 125 Hz, 63 Hz, 50 Hz, 80 Hz, 100 Hz * High Pass Frequencies: 125 Hz, 63 Hz, 50 Hz, 80 Hz, 100 Hz * Dimensions (WxDxH): 7"W x 6.2"D x 2"H På forhånd takk :) Anders Siter 1999 VW Passat 1.8 20V syncro stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth_opelvectra Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Jeg har den spilleren!:D Synes den er veldig bra, anbefaler den!:D Siter Kenneth_207RC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Jeg har den også, veldig fornøyd :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPCracing Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 hva er pris på en slik da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 6998,- er veil. utsalgspris hos Pioneer forhandler ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pioneer1 Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 http://cgi.ebay.com/Pioneer-AVH-P5000DVD-CD-MP3-DVD-Player-7-Touchscreen_W0QQitemZ350144086752QQihZ022QQcategoryZ32825QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem#ShippingPayment Kan få den til ca. 4500-5000,- inkludert toll fra USA. Eneste forskjellen fra europeiske spillere er at den ikke klarer å scanne inn noe særlig av norske kanaler på FM nettet. Men jeg har spiller importert fra USA, og jeg har aldri hatt bruk for radio. Skulle du trenge det, er det bare å kjøpe en liten radio med FM sender:) Siter 2012 Hyundai i40 1,7CRDI Premium STV med custom anlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 eller, så kan man dra til noen som selger den og prøve å prute den ned til 5990,- mener jeg har solgt et par sånne for den prisen.. kjøper man dvd spilelr fra usa vil man som oftest få problemer med radio og dvd.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg