krt_ Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 (endret) Vel, har mildt sagt masse tull og syke problemer med passelaten min... :fire: Her kommer lista med feil per. dags dato; -Låsesylinder til bagasjerommlokket -Lysdioer til instrumentpanelet 2stk -Tåkelys glass knust -katalysator -Indre styreledd -2stk mansjetter staget -Airbaglyset lyser periodisk -Fusker/ dør på tomgang -Tankmåler fungerer ikke -Speedometeret fungerer ikke -Varmeapparat betjeningsknappen for vifta understreket er fikset :thumb Det rare er at i sommer var bilen helt strøken bortsett fra litt skjønnhetsfeil. All denne driten har skjedd i løpet at de siste månedene.. Vil nesten ikke se ut av vinduet for da ser jeg driten stå nede i bakken her. Blir deprimert av bare tanken på bilen...... Sitter her seriøst med gråten i halsen og tråler finn.no etter ny bil... :shake Sorry gutter, måtte bare få det ut.. ellers så er jo bilen pen å se på :rolleyes: Endret Juli 4, 2009 av krt_ Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Har ikke bil :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Får vel komme med min egen liste jeg også da.. 1. Forstillingen røk etter kjøp 2. Regreim 3. Servopumpe 4. Vindusmekanisme 5. Løse stag som er blitt fikset mange ganger 6. Ventilasjon ødelagt (rette årstiden spør du meg) 7. Servolås ute av drift 8. Bagasjeromlokket åpner seg ikke, går heller ikke i lås 9. Ulyd ved svinging (sikkert servo'n...) Måtte bare komme med en liste jeg også.. Siter 1998 VW Passat 1.9 TDI **Solgt** 1963 Ford Anglia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Fint at det er flere som plages.. Men trøster meg litt med at dine var litt værre.. :P Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksenpassat Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Jeg kjøpte en passat dritt bil for et år siden..Det er en 00 mod som det har vert tull med hele tiden. Er det ikke det ene som ryker så er det FAEN meg det andre. har vel ikke hatt en feil fri mnd ennå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian H Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Kjøpte for 1.5år siden. Kom hjem fra jobb på sjøen for en måned siden. Da var den på verksted for 10k. Sendte den på verksted igjen om fredagen. Fikk den igjen tirsdag. Samma dag skulle jeg sette inn ny stereo og glemte koble av - polen. Signalkabelen til forsterkern kom så klart borti ramma eller noe og det var visst nok til at bilen ikke starter. Bil er fint! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Bruker for mye penger på bil! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BARE B Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Hvorfor kjøper folk Passat??????????????? Siter Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 ha ha ha ha !;) tenkte jeg skulle si det i sta.. men er lei av å motta kjeft for å mobbe de svake lissom! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Huff, skjønner godt hva trådstarter mener :) Hadde en golf 3 selv, og det var første og siste gang jeg kjøper VAG. Fin å se på, men det var alt. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Jeg var også medlem i vwaudiclub, og der er det mye rare innstillinger til ting. Klager man på at dørhåndtaka ikke funker under 0 grader, så "gjør man bare sånn og sånn. det er en svakhet." Samme svaret får man hvis luftmengdemåler ryker, og man må ut med 3000 for en ny. Svakhet dette! Jada! Greit med noen få svakheter på en bil, men litt slitsomt når hele BILEN er en svakhet. Det fins faktisk bilprodusenter som klarer å lage dørhåndtak som virker, elektronikk som holder lenger enn 14 dager, forstilling som tåler en fartsdump og girkasser som tåler chipping. helt utrolig... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Ganske vanlig innstilling blant VAG eiere det. Bilene ramler fra hverandre, men det er alikevel verdens beste biler Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Mondeo - det er faktisk noe av det klokeste jeg har hørt på lenge :D du beskriver det akkurat sånn som det er :) Du er den nye helten min, hehe... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Hvorfor kjøper folk Passat??????????????? Og hvorfor kjøper folk seg gamle amerikanske dieselslukere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Det Mondeo sier er vel kanskje sant,MEN dette gjelder også for mange andre bilmerker.. F.eks de som kjører volvo! :doh Btw,dørhåndtakene og sentrallåsen min er ikke god når grader'n kryper mot 0.. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg