Gå til innhold

Dynabell 5000watt(

Ranger emnet

OPCracing

Anbefalte innlegg

Har nå kjøpt en dynabell monoblokk som er 5000watt (tekniskt sett )

Noen som har samme fra dynabell og evt i en golf ?

Og hva må til for å bygge opp i rundt dette i en golf 3 ?

Bra spiller har jeg, samt flere typer aktive delefilter,kondensatorer, mdf til å bygge det jeg vil av kasser.

Har plass til 4 stk 5,25 tommere i dørene, samt hva jeg vil bak i bilen.

erfaringer av erfarne folk foretrekkes da jeg har lest nok piss på forumet av uerfarne folk uten erfaringer.

Kunne sikker ha navngit flere, men gir di en sjanse til å vise sin stolthet uten å utdype sin uerfaring.

Noen som lurer på hvem jeg er så er jeg

Aslak Øien

Skei

7863 Overhall

tlf 4736147

Ring/sms om du har noe lurt å si meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har testet det meste som dynabel har å tilby, siden eltek begynte å ta inn merket, og har god erfaring med det...

Hvilke suber skal du drive med denne forsterkeren? og hvilke 5,1/4" skal du bruke? evt forsterker til disse?

Kondensator trenger du ikke, men du bør oppgradere kablene fra dynamo til batteri, og batteri til chassie... Nytt batteri som er beregnet for bilstereo, er også et must da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på 4 stl 10/12 tommere ifra samme produsent.

http://www.mamut.net/dynabel/newsdet401.htm

Bynabell bf0756 til front og bak høytallere. Samt da har man 2*200eatt til overs som jeg tenkte man kanskje kunne bruke til en par vanlige høytallere på fest,speaker eller lignende .

Blir kanskje seas i dørene , vet ikke helt. Vil ikke begynne å

kappe og bygge om så alt for mye.

Har ikke noe budsjett, kjøper det som må til.

Har en gelebatteri 900amh. Så håper det holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på her. Jeg og kameratene mine har veldig god erfaring med Dynabel sine forsterkere. Når det gjelder subbene, vil jeg anbefale deg å kikke på XXlS serien til Peerless som Eltek også fører. Jeg har 2stk av den gamle typen av disse. De er nå 6 år+, og spiller som en drøm. De trenger ekstremt lite volum. Dersom jeg ikke husker feil, så er kassen min på 43,3 liter til begge elementene, uten bassrefleks, grunnet at produsenten mener de spiller enda bedre uten.

2012 Hyundai i40 1,7CRDI Premium STV med custom anlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider