Gå til innhold

rå bmw

Ranger emnet

audi-maniac

Anbefalte innlegg

Originally posted by Azzido-325i

blei bygd i tyskland... av AC Shnitzer tror jeg... syntes jeg har hørt det blitt nevnt engang...

før var den en trist hvit compact med stålfelger... hehe....

Ble ikke bygd av AC Shnitzer, men av en kar som heter Walter (om jeg ikke husker feil). Det er noen AC Shnitzer deler på den, som feks girkule.

Edit: Günther heter han, holder til i 1 times kjøring fra Frankfuhrt i sør-vest Tyskland.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by just crusing

Prisen på den er jo helt på tryne da....

Sikkert artig bil, men er da inget problem å få til det samme selv til under 500 000. Men for en som ikke liker å gjøre ting selv og har stor lommebok er jo dette en grei bil.

Mye av det arbeidet som er gjort på den her, og som er gjort så bra på den her så kan jeg garantere deg at du ikke ville klart det selv.

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Evjen

Mye av det arbeidet som er gjort på den her, og som er gjort så bra på den her så kan jeg garantere deg at du ikke ville klart det selv.

innvendig så har de vel oxo bygd om fra kjipe compact interiøret og dash til fult m3 dash og interiør osv... den bilen er bare strøken og gjennomført..

men lyd har den ikke... det er synd..

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Evjen

Godt mulig det......men uansett mener jeg ihvertfall at prisen er noe stiv....men bilen er HELT sikkert verd det, det er det vel ikke noe snakk om

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Azzido-325i

innvendig så har de vel oxo bygd om fra kjipe compact interiøret og dash til fult m3 dash og interiør osv... den bilen er bare strøken og gjennomført..

men lyd har den ikke... det er synd..

Jau, alt innvendig er M3 og alt av elektronikk er også M3.

Er enig med deg at lyden ikke er så grom som den kunne ha vært på den. Eksosanlegget er hentet fra M Coupe eller M Roadster med noen små modifiseringer for å få det til å passe på bilen.

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

Lenke til kommentar
Del på andre sider