Gå til innhold

Originale bolter, muttere og skiver.. Hvor?

Ranger emnet

Vwgolfii

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter et sted hvor de selger originale bolter (se topic) til VW Golf mk2 G60.

Jeg er fullstendig klar over Møller, Berge & Co, Mekonomen, JPGroup etc. Men dette blir siste utvei for min del..

En nettbutikk hvor de selger komplett sett, eller hvor jeg kan sitte å plukke ut det jeg trenger hadde vært fint..

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

møller er svaret.

for ca 3-400kr så får du bolter og muttrer + litt til, til heile understellet ditt som er i rett dim.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

møller er svaret.

for ca 3-400kr så får du bolter og muttrer + litt til, til heile understellet ditt som er i rett dim.

Ikke mer? Er dette en "ferdig pakke" de har, eller må jeg liste opp alt av dimensjoner, eventuelt delenummer for boltene som har det?

Jeg mener å ha sett, en eller annen plass på et forum.. Enten her, VACN eller lignende der noen kjøpte en pose med bolter via Quattroco.. ? tror jeg.. ? (Har sendt mail til Quattroco)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mer? Er dette en "ferdig pakke" de har, eller må jeg liste opp alt av dimensjoner, eventuelt delenummer for boltene som har det?

Jeg mener å ha sett, en eller annen plass på et forum.. Enten her, VACN eller lignende der noen kjøpte en pose med bolter via Quattroco.. ? tror jeg.. ? (Har sendt mail til Quattroco)

eg gjekk bare på møller sa reg nr på bilen, evt bil modell og at eg skulle ha alle bolter og muttere til forstillingen og bakstilling.

på forstillingen er det 4 boter og muttrer til demparane.

4 til sjølve traversen. 2 til bærebruer. 4 til fremre travers.

2 klemmer og 2 bolter til krengingsstag.

bakstilling er det 6 små bolter til opphenging av bakstilling. 2 stk til foringer og 2 bolter til dempere.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at det er langt til Møller, men ikke hvordan kan det være langt til en eller annen forhandler når man bor i Wolfsburg :op:

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider