Gjest philodox Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 heisann... hvordan sletter jeg min profil/konto på dette forumet ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Ikke mulig og gjøre selv, men siden du ikke har noen poster vil jeg tro det går greit om du sender PM til en moderator. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 eller bare satse på at en moderator ser detta:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Man søker, så følger man de rådene som står der. http://www.bilforumet.no/stripa/215957-slette-profil.html Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 abra-kadabra...simsalabim!! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg