Kjetilr Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 En kamerat av meg har en G60 som han ønsker mer futt i.. gjerne mindre ladehjul chip og grenrør. noen som vet hvem som selger dette nytt eller noen som har dette liggende? tips mottas mvh kjetil r:) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by Kjetilr En kamerat av meg har en G60 som han ønsker mer futt i.. gjerne mindre ladehjul chip og grenrør. noen som vet hvem som selger dette nytt eller noen som har dette liggende? tips mottas mvh kjetil r:) Det flyter over, men stay away from G Tech...... Kjøp i det store utland..... Håndbagasjeimport 4ever, reis en helgetur og kjøp litt snacks, det lønner seg FORT....... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VAGpower Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 g-tech Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Jeg kan skaffe komplette trimkit, også kammer. Porter også ladere. Full blend porting av lader gir 0,8 bar ladetrykk med orginalt ladehjul og rundt 15 hk ekstra. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiNy Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Hva er galt med G tech? Jeg lurer på å handle en del stash der, så jeg lurer. Send PM his du ikke vil poste svaret her. Takk Siter 2001 BMW 525iAT x 2004 Audi A4 1.9 TDI TIP x 2004 mkV Golf 1.9 TDI DSG x 1994 mk3 Golf GTi 2.0 8v x 1984 mk1 Golf GTi 1.8 8v x 1978 mk1 Golf 1.6 GT Gasser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Originally posted by Polo Classic Jeg kan skaffe komplette trimkit, også kammer. Porter også ladere. Full blend porting av lader gir 0,8 bar ladetrykk med orginalt ladehjul og rundt 15 hk ekstra. pris på ladehjul, chip og grenrør til golf 2 da?? send gjerne en pm Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg