Gå til innhold

Volvo 740 Bilcross

Ranger emnet

'67 144

Anbefalte innlegg

Godt å ha med kyndig hjelp når man driver på ja. Lærer mye av slikt! Hadde vært morro å hatt en skruplass der mange holdt på med det samme. Ikke mye sosialt å stå utti skauen her jeg bor å knote for meg selv! Hehe

Si ifra når du har prøvd på hjula dine a! Min står litt trælete til, så jeg får ikke sjekka riktig enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har faktisk fått tatt bilder av bilen nå da, men har jo en liten niese som liker å leke med ledningene som jeg hadde på stua så da får jeg leite meg ihjel i morra til jeg finner de.. får jo ikke overført.

har i allefall fått festet alle burplatene i gulvet nå, bortsett fra der jeg kommer til å ha beina, det skal det forsterkes litt først. har stripset ledninger og laget skvettlapper også i dag. går sakte men sikkert fremover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begge deler egentlig.. det er noen små rust hull så istedenfor å lappe så kapper jeg heller vekk et større felt og sveiser på tykkere plate en org sånn at jeg kan sitte trygt.. har også fått tak i noen ganske ''oversize'' firkant stål som skal brukes til stolfeste.. skal festes 2 stoler i denne bilen sånn at sponsorene mine og Eirik Engh kan kjøre mens jeg sitter på i noen runder på jorde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Blir nok bra det der..

Er påbegynte stolfester på min' date=' men må nok gjøre opp igjen det som er gjort der, tror jeg.

Heldigvis er det sommer og fint vær ute nå, så man kan drive på litt..... Hoff!!![/quote']

åå? dårlig lagd?..

hehe ja skikkelig sommer.. i dag var det ikke så ille å holde på i verksted egentlig.. lukka opp porten og slapp inn frisk luft hele tia, mest fordi at bilen min brant under veldig mange ganger. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har nok gått litt fort i svinga når det ble laget til det stolfestet der.. Men, det er nå en forholdsvis grei sak å gjøre opp igjen. :-)

Har ikke inneplass å skru crossbil i akkurat nå, for garasjen er okupert av 142'n. Den er nedslipt til stålet mange steder, så å ta den med ut er uaktuellt. Men, må da vel jaggu bli bedre tider snart, så man faktisk kan kose seg ute mens man skrur, og ikke pakke seg inn i så mye klær att man ikke får gjort noe læll! Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilcross ja :D

Tenker jeg starter til sommeren i Juniorklassen :P

Trenger kun kjøredress,hansker, sko og div personlig utstyr :) Og lisensen da så klart :D

Men dere får kose dere med bilbygging! Låner bil av en kompis jeg ( Glenn Haug )! Regner med at du veit hvem det er Daniel :D

Gleder meg til hard fighting på banen :)

Volvo 740 B230ET!

Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bur ferdig, mangler å boltes fast i gulvet. buret er også malt hvitt.

stolfeste ferdig, mangler å skru fast stolen.

det som gjenstår er egentlig bare div brytere og koble det opp.. også batterifeste men det stresser jeg ikke med, lenge til bilen skal brukes så den ses på som klar.

skal begynne på en ascona B som skal selges når jeg har tatt ut volvo'n også skal den ascona'n selges etter litt jobb blir gjort..

deretter skal vel Ascona Stv'n inn og klargjøres for jorde.

det var dagens oppdatering, nå har jeg blitt sjuk IGJEN så det er pause nå ass. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...