Gå til innhold

momo's Levin AE86 F20C Nylakkert Plastidip

Ranger emnet


momo

Anbefalte innlegg

  • Svar 254
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Syns du heller skulle valgt felger som passer bilen bedre.

http://japanesenostalgiccar.com/forum/viewtopic.php?t=605

Der har du et godt utvalg av ymse felger jeg heller ville satset på om det hadde vært min bil!

 

Nye og dyre felger passer ikke i budsjettet mitt med det aller første. Jeg kjøper bare billige felger å dekk nå for å få skrensa.

Egne felger til cruising kommer sikkert etterhvert.

Og da blir det Deep dish rims

 

det buret ble jo helt knall syns jeg;)

 

Da er vi to, KlovnDaniel.

Blir fint med lakk og stola og sælene monterte. Da får jeg ta bilen en tur ut å ta litt bilder :)

 

Porno!

 

Bilder? :bump

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Helt sykt!

Dette er drømmebilen ass..

 

Btw,ser en av sveisene har porer? (bildet nr.5)

Det kan man vel ikke ha? fyfy:P

 

det har ingenting å si. det er bare et skjøtepunkt mellom astolpa og framstiveren.. alt annet så jo bra ut

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fært så sakte du jobbet da småen...?! er du snart ferdig?

 

Nja nærmer seg. Lakke ferdig buret og gulvet, koble hovedstrømbryter, få på 2liter catchtank og skru i setene og beltene så er den klar.

Skal ta en liten service på den og, bytte olje og oljefilter og bytte bremsevæske til noe som tåler mer varme.

 

Håper å være klar rett over påske.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja har småpusla littegrann med bilen i dag.

 

Vaska den utvendig, og dekaltrimma litt

 

_MG_0695.jpg

 

IMG_0699sized.jpg

 

Prøvemontert ene setet. Jeg satte den ikke helt i bånn men må tydeligvis det. Når jeg sitter i setet nå så er det kanskje en cm opp til krysset i taket.

Og hjelmen bygger jo en del. Få se hvor langt ned jeg får det. Er også litt usikker på om jeg kan bruke understellet montert i originalfestene, skal få avklart det.

Må inrømme at jeg savner Bride setet en del, MYE mer sidestøtte og jeg satt mye lavere. Og dette er jo det såkalte Superlow mount understellet. Hmmm.. skeptisk

 

IMG_0694sized.jpg

 

Men det ser hvertfall bra ut! Skal bare maskere bittelitte granne til, blåse reint buret og vaske over med silikonfjerner så lakkere.

 

Ellers er det bare velstand!

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy f... så grom retro driftebil!

 

Takk for kommentaren.. slikt gir pågangsmot!

Er retro looken jeg går for, blir moro når jeg får på compomotive felga også kjøper jeg meg nok no old skool felger med masse kant etterhvert. Nå begynner jeg å bli ganske klar for kjøring merker jeg! Blir hvertfall en luftetur før 26. april

 

drive1.gif

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kommentaren.. slikt gir pågangsmot!

Er retro looken jeg går for, blir moro når jeg får på compomotive felga også kjøper jeg meg nok no old skool felger med masse kant etterhvert. Nå begynner jeg å bli ganske klar for kjøring merker jeg! Blir hvertfall en luftetur før 26. april

 

drive1.gif

 

Film lufteturen om du plutselig skulle drive med litt ulovlige aktiviteter da!

 

Eneste jeg syns er litt skammelig er at du skar et hull i panseret for å ha tauekrok.. Ingenting å feste den i forran?

 

Også syns jeg at du skal ta bilen UT av garasjen

Sette på felger bak som du har forran på dette bildet

_MG_0695.jpg

Og ta et par (tusen) bilder.

 

EDIT:

en ting jeg har lurt på!

Kjører du med orginal effekt, eller har du noen godsaker nede i motorrommet?

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Film lufteturen om du plutselig skulle drive med litt ulovlige aktiviteter da!

 

Jeg skjønner ikke hva du snakker om :bump

 

 

Eneste jeg syns er litt skammelig er at du skar et hull i panseret for å ha tauekrok.. Ingenting å feste den i forran?

 

Joda det er krok foran, men den er litt knotete å komme til.

OG fangeren måtte antageligvis av hver gang jeg skulle taues. Upraktisk. Jeg trenger ting enkelt og kjapt :D

Ser jo litt bøllete ut å da?

 

Også syns jeg at du skal ta bilen UT av garasjen

Sette på felger bak som du har forran på dette bildet

_MG_0695.jpg

Og ta et par (tusen) bilder.

 

Eneste grunnen til at jeg har de felgene bak er fordi på de svarte felga har jeg Advan slicksa og de får jeg ikke feste med på flatmark en gang om det bare er en bitteliten flekk med snø eller vått så står jeg fast :biker

 

EDIT:

en ting jeg har lurt på!

Kjører du med orginal effekt, eller har du noen godsaker nede i motorrommet?

 

Motorspec er som følger:

 

- AE92 4AGE 1.6 16v

- Doble webere (45)

- Toda høykomp stempler

- 288 grader kammer på innsug og eksossiden

- TRD Dobbelplateclutch

- Lettvekts svinghjul

- grenrør og eksos av ukjent merke

- Ekstern oljekjøler til motorolja

- TRD motor og girkassefester

- Aluminium veiv og vannpumpehjul

- Nismo bensinpumpe

 

Yter teoretisk rundt 180hk og masse deilig sugemotorrespons!

Endret av momo

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva du snakker om :bump

hmm:drive2

 

Joda det er krok foran, men den er litt knotete å komme til.

OG fangeren måtte antageligvis av hver gang jeg skulle taues. Upraktisk. Jeg trenger ting enkelt og kjapt :D

Ser jo litt bøllete ut å da?

Det ser ikke så bøllete ut. Mer maltraktert (Smak og behag!)

Hadde vel bare gått ann å ordna til den ved frontfanger. Oooog den forsvinner vell uansett om du satser litt i det du forsvinner i grusen?

Eneste grunnen til at jeg har de felgene bak er fordi på de svarte felga har jeg Advan slicksa og de får jeg ikke feste med på flatmark en gang om det bare er en bitteliten flekk med snø eller vått så står jeg fast :biker

Det er ikke noe problem. Ikke noe snø på veia her på fjellet lenger!

 

Motorspec er som følger:

 

- AE92 4AGE 1.6 16v

- Doble webere (45)

- Toda høykomp stempler

- 288 grader kammer på innsug og eksossiden

- TRD Dobbelplateclutch

- Lettvekts svinghjul

- grenrør og eksos av ukjent merke

- Ekstern oljekjøler til motorolja

- TRD motor og girkassefester

- Aluminium veiv og vannpumpehjul

- Nismo bensinpumpe

 

Yter teoretisk rundt 180hk og masse deilig sugemotorrespons!

Gromt det da!

Savner vell fort de siste 20 hestene eller har du nok enn så lenge?

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hansien: 180hk burde holde i massvis i den lille øsa der! Jeg klarte meg greit med 150 og tyngre bil sist sesong, når jeg lærte mer å bruke farten..

 

som alltid så ser det skikkelig bra ut! Men du må skaffe deg noen hjul du ikke trenger å space ut så mye;)

 

Hvor fikk du tak i dekoren i sideruta, startnr\navn?

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår