Gå til innhold

understell på volvo 240 varebil

Ranger emnet

devil duck

Anbefalte innlegg

Jeg har behold orginal høyde på framme, har kappet ca en runde bak, har sotte noen stivere gass dempere framme å orginale gass dempere bake, monterte doble stab stag framme, jeg blir å kjøre med orginale 14" felger med nye grus hjul, de er vell og merke litt bredda:)

1 runde hva litte je kapper ogrinale bakfjærene 2,5-3 runder det kommer ann på hvor mye vekt som blir flytta baki.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da blir det jo faktisk mindre motorkraft enn med 136hk volvo motoren da?, den har jo 191nm orginalt i følge boka til 740'n min

jeg går jo ikke ned på kraft i forholde til det som er der nå =P å jeg kjenner audi femmern å hvor krafta er frafør :P så da her jeg nå en ting som er naturlig for meg :P ny bil bakhjulstrekk men jeg kjenner motoren :P

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jevlig bra guide =)

SYKT med blyloddd jeg hadde i fronten =O veide loddene etter jeg tok dem av idag.. 100kg med bly i fronten =O sykt :P

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de loddene er jo der pga varebil har mye tyngde baki når det gjelder bagasje og slikt. Da satte volvo på ca 100kg bly under fronten slik at bilen ikke skulle bli så understyrt når den var lasta baki.. :)

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider