Gå til innhold

VW Polo GTI 16v 1998 Motor. AFH. 20000mil.

Ranger emnet


ats22

Anbefalte innlegg

det er 100 hk i AFH motoren, og 125 hk i 1,6 L 16v GTI motoren.

 

Motoren har ganske svake råder, så det er anbefalt å bytte disse før du kjører på noe ladetrykk, en kompis bøyde sine med 0,3 bar trykk fra G60 g-lader

 

Hvor mye effekt er du ute etter?

 

Hjelper mye med Schrick kammer og grenrør

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er 100 hk i AFH motoren, og 125 hk i 1,6 L 16v GTI motoren.

 

Motoren har ganske svake råder, så det er anbefalt å bytte disse før du kjører på noe ladetrykk, en kompis bøyde sine med 0,3 bar trykk fra G60 g-lader

 

Hvor mye effekt er du ute etter?

 

Hjelper mye med Schrick kammer og grenrør

 

Takk. Skal gi 1000 for motor, med Motor med topp, insug, grenrör.tenkte å gjøre litt med topp og full pakke. Er ute 120-150 hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som trengs for ca 120 hk er kammer, grenrør, eksos, filter og avstemt motorelektronikk for ditt oppsett. 150 hk rever i tillegg porting av topp og veiv fra 1,6L med passende råder og stempler

 

 

Ta en titt her:

http://www.sorgmotorsport.de/Kataloge/2008/TuningKits2008/Polo_6N_2008.pdf

 

http://www.hartmann-motorsport.de/html/polo6n.html

http://www.oettinger.de/

http://www.kwl-motorsport.de/

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som trengs for ca 120 hk er kammer, grenrør, eksos, filter og avstemt motorelektronikk for ditt oppsett. 150 hk rever i tillegg porting av topp og veiv fra 1,6L med passende råder og stempler

 

 

Ta en titt her:

http://www.sorgmotorsport.de/Kataloge/2008/TuningKits2008/Polo_6N_2008.pdf

 

http://www.hartmann-motorsport.de/html/polo6n.html

http://www.oettinger.de/

http://www.kwl-motorsport.de/

 

ja får titte litt. åssen er det å sette på weber på motoren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår