gt-tuner Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 noen som seg på TV2 nyhetene nå om den moren som ba ungdomene ikke bruke gass bedalen hun mast sin sønn i en bilulykke men eg menner det er ikke så lett og skremme undommene av og til og at en ny astvalt bane gjallefal i bergen hadde vært bra for og kjøre fra seg galskapet på banen og ikke på vei flere somer enig Siter audi a4 stv 96mod x honda prelude 2.0 16v 93mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Right on, dude.. I think.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Velkommen til Norge! Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by gt-tuner noen som seg på TV2 nyhetene nå om den moren som ba ungdomene ikke bruke gass bedalen hun mast sin sønn i en bilulykke men eg menner det er ikke så lett og skremme undommene av og til og at en ny astvalt bane gjallefal i bergen hadde vært bra for og kjøre fra seg galskapet på banen og ikke på vei flere somer enig :) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 undomene blir ike så skremt når noen bergrenser komer å skriver så mye norsk skrivfeil Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 det er stygt å kjøre for fort Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by gt-tuner noen som seg på TV2 nyhetene nå om den moren som ba ungdomene ikke bruke gass bedalen hun mast sin sønn i en bilulykke men eg menner det er ikke så lett og skremme undommene av og til og at en ny astvalt bane gjallefal i bergen hadde vært bra for og kjøre fra seg galskapet på banen og ikke på vei flere somer enig Was? Sprekken zie døtch? Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Skjerpings a..... :rolleyes: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 kansje di hadde feil på spedometer ? Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt-tuner Skrevet Desember 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 hehe eg lider av en sykdom disleksi se kaller ikke og skrive det rett en gang Siter audi a4 stv 96mod x honda prelude 2.0 16v 93mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Enig med gt-tuner m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hybris Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by gt-tuner noen som seg på TV2 nyhetene nå om den moren som ba ungdomene ikke bruke gass bedalen hun mast sin sønn i en bilulykke men eg menner det er ikke så lett og skremme undommene av og til og at en ny astvalt bane gjallefal i bergen hadde vært bra for og kjøre fra seg galskapet på banen og ikke på vei flere somer enig Det er jo litt synd at man må ty til skremselspropaganda for å få ungdom til å skjønne at å kjøre om kapp i 130+ i en 50-sone hvor det allerede har vært EN dødsulykke er omtrent like kult (og lurt) som å hoppe fra trollveggen uten fallskjerm. Greit at vi burde hatt flere baner, men man behøver jo ikke aktivt prøve å drepe seg selv og andre for det, og litt respekt for andre folk skader jo heller ikke. PS: så du stort sett slik ut zzzz i norsktimene? :rolleyes: Siter -- Hybris / Thorbjørn http://www.getawayinoslo.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by gt-tuner hehe eg lider av en sykdom disleksi se kaller ikke og skrive det rett en gang da er det greit... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 jeg forstod det. sorry, var ikke noe ondt ment å "mobbe" deg. syns bare det var litt artig. Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 "Grisekjøring "på vei er morsomt, det syns dere selv og det gjør dere selv, så hvorfor komme med denne moraliseringen hver gang det skjer en ulykke eller er en reportasje om det? Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg