Gå til innhold

Mistet førerkortet etter 4 dager

Ranger emnet

dynaBel

Anbefalte innlegg

http://www.lofotposten.no/lokale_nyheter/article4042563.ece

skjønner ikke at det går annt og være så jævla dom, tok lang tid før jeg ble hardere på gassen, dog i 80 soner, er ikke lenge siden jeg begynte og ligge litt over i 60 soner

edit: tok meg 10 sekunder på og spore opp hvem det var:p skal sies at denne karen ikke er særlig smart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.lofotposten.no/lokale_nyheter/article4042563.ece

skjønner ikke at det går annt og være så jævla dom, tok lang tid før jeg ble hardere på gassen, dog i 80 soner, er ikke lenge siden jeg begynte og ligge litt over i 60 soner

Haha dyselektriker!!

Men men synd på fyren. 86 i 60 sone er ikke mye. Dette er vel som vanlig midt på natta og et sted det ikke bor folk. UP er jo også veldig flinke til å vurdere hver enkelt sak med skjønn.

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg er nok litt dyseelektrisk:P med litt snev av dialekt i teksten.

han som stopp han er en som aldrig tar seg fri og heter michael Lind, hatet lang vei i bilmiljøet. søk på michael lind på google så finner du nok endel hatartikler og debatter fra lokal avisene her i distriktet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La bilen i slædd første dagen med lappen jeg.. La gutten være i fred.. Selv om det er EID :D

Går jo røverhistorier om han som kjørte ut fra Biltilsynet, ned sletta bort til hovedveien og mista lappen før han engang kom ut på hovedveien.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La bilen i slædd første dagen med lappen jeg.. La gutten være i fred.. Selv om det er EID :D

Går jo røverhistorier om han som kjørte ut fra Biltilsynet, ned sletta bort til hovedveien og mista lappen før han engang kom ut på hovedveien.

Eirik

Haha:D

Knut

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er da vel ikke så mye å skrive om?

en taper fra distriktet(bønnerøyker, droppa ut av skolen i 7. klasse osv) har dratt av 6 ganger med bilen til foreldrene uten lappen og blitt tatt HVER gang!

Det er jo titalls ganger verre!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror vedlig mangen her på formuet har gjort mye verre enn dette her...

er bare synd at noen stakkars blir tatt;)

tror jeg hadde over 180 den første uka (bilen gikk ikke fortere) og måtte seff teste om bilen var god for noe blårøyk.:D

kjedli med et liv uten risiko...

Mvh Tage Midtun

volvo 940 97 turbo

volvo 245 86 racarvogn

245 glt 87 (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider