Gå til innhold

Mistet førerkortet etter 4 dager

Ranger emnet

dynaBel

Anbefalte innlegg

ja jeg er nok litt dyseelektrisk:P med litt snev av dialekt i teksten.

han som stopp han er en som aldrig tar seg fri og heter michael Lind, hatet lang vei i bilmiljøet. søk på michael lind på google så finner du nok endel hatartikler og debatter fra lokal avisene her i distriktet

Dæven steike! Han har jeg hørt om, faktisk. Han var vel her på sortland i sin tid. Den fyren er faen ikke helt god! Lurer på hvorfor han er der nå..

Ryktet skal ha det til at han stoppet en "godt kjent" råner, og da han fant ut av denne råneren hadde alt, og da mener jeg ALT på det rene... Så skrev han ut bot for skittne frontlykter. :P

Angående topicen: 86 kmt i 60 sona er UTROLIG kjipt, det skal jeg være enig i. Men når du bare har hatt lappen i 4 dager så er det faen meg fortjent også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet hvordan det er... jeg brukte riktig nok 24 dager mer, men fortsatt det er dritt kjedelig. i mitt tilfelle hadde jeg kjørt ei venninde hjem, og var på vei hjem selv, klokka var vel rundt 20-21 på en søndagskveld, lite trafikk, bodde på landet, og kom kjørende i 80 sona, rett strekke med bilen til mor:D ble målt til 121 med laser, rett på. Jævlig surt.

Jeg har kjørt denne veien 2-3 dager i uka(mellom foreldrene mine) i ca 16 år, og det har ALDRI vært purk der, alle som fikk vite hvor jeg hadde blitt stoppet kan bekrefte dette... Jævlig dritt. Dette er noen år siden nå har fått tilbake førekortet, kjører mye roligere, men ikke for rolig:P

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider