Gå til innhold

Opel Vectra j96 prosjekt UPDATE 10.11.09

Ranger emnet

chrien

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så jo veldig bra ut, tenkt å gjøre noe lignende men vet ikke helt hvordan patent man skal ta på det :/:redxpoke

ja det var noe jeg ble veldig fornøyd med egentlig:)

om du tar ut den øverste grillen, den nederste er vel strengt talt ikke nødvendig å ta ut. så vasker du de nøye for å få vekk all dritt og veisalt osv.

om du kjøper noen av de tynneste chromepyntelistene du finner på bilextra osv. er det bare å klippe til å tilpasse listene, og så lime de rett på grillen. skal fungere fint det!:) gjør du det på den måten er det egentlig ikke så mye arbeid!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan feil fikk du?!?

Skal med min bil på eugodkjenning iløpet av april så...

jeg fikk for dårlig bremsevirkning på brekk, men der hadde jeg nettopp skiftet bremsebånd og monteringsett til de, så det var bare en justering.

stabstag framme, 2 foringer bak på bilen(ett hælvettes arbeid å skrifte:P)

defekte ryggelys(skjønner ingenting, der er strøm, og pærene fungerer,men ingen lys:P) var 1er feil da!

de påstod hovudsylinderen til bremsene hadde innvending lekasje, men når bilen ble jekket opp såg jeg bremserørene var helt kaputt:P skiftet 3 meter bremserør!

så var det en feil til jeg ikke husker, men har fått fikset;P

skal inn til etterkontroll idag! siste frist:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 6 months later...
  • 2 weeks later...

har en 1,6L vectra 98. å det er ikke dårlig aks i de altså;)

har hatt den siden mai, har ikke fått gjort så mye med min enda. men har drit lyst på de samme tinge som deg:)

men så er det jo desverre ting som skjer, slik at jeg må utsette dette noen mnd:(

men så snart eg har bilen igjen, da skal det fikses!:D eventuelt gjøre noe mens jeg ikke kan bruke den likevel;)

så det, men satse på det blir rieger styling på min også.

her er tråden min : http://www.bilforumet.no/vectra/235346-opel-vectra-98-1-6-16v-prosjekt.html

btw, mat bil:D har lyst på 2,0 eg også. men får vel bare spare litt til;) hehe:)

Mvh

Zendora

Første bilen (Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...