Gå til innhold

Opel Vectra j96 prosjekt UPDATE 10.11.09

Ranger emnet

chrien

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ting som har blitt gjort det siste halvåret:

nye felger. zito 18"

opplakkert og montert rieger bakrutesenker og spoiler.

stereo oppgraderinger; Sony komponentsett front.

smådetaljer lakkert i motorrom

gule slanger rundt om i motorrom

alt av plast innvendig fra speilhøyde og opp lakkert i mørk matt gråfarge, for å få mer helheit i interiøret.

sotet bakrute + sideruter bak på nytt.

planen videre er å få begynt på sparkelprosjekt, der riegerstyling skal sparkles inn i faceliftstøtfangere.

resultatet er nå sliK:

DSC_0009.jpg

DSC_0015.jpg

DSC_0017.jpg

DSC_0021.jpg

15092009367.jpg

15092009364.jpg

vil fra nå av prøve å vær mer aktiv, etter hvert som det blir gjort framskritt med bilen:) takk for tilbakemeldinger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good!:D følg gjerne med på mitt også;)

will do will do:) har alt lest hele tråden;) ser veldig bra ut! har du skiftet lys i dashbord, til klima, kjørekomputer osv? mye arbeid? har lurt på å gjøre dette selv, men er litt skeptisk til akkurat dette siden jeg ikke har noen god forklaring på hvordan det gjøres..

ser også du har bestilt plasmaskiver til speedoen, hvor bestilte du de? såg jævli bra ut!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

will do will do:) har alt lest hele tråden;) ser veldig bra ut! har du skiftet lys i dashbord, til klima, kjørekomputer osv? mye arbeid? har lurt på å gjøre dette selv, men er litt skeptisk til akkurat dette siden jeg ikke har noen god forklaring på hvordan det gjøres..

ser også du har bestilt plasmaskiver til speedoen, hvor bestilte du de? såg jævli bra ut!:D

har ikke skiftet lys i kjørekomputer enda;) men tenkte å kjøpe nye knapper fra https://www.crazyleds.co.uk/home.php?cat=42 ;)

bestilte de av en fyr:P Christian Myklebust. hvis du ska ha kan eg gi deg eposten hans;) send en pm hvis du ska ha;) han tar i mot bestilling:D

gleder meg!:P

Mvh

Zendora

Første bilen (Prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke skiftet lys i kjørekomputer enda;) men tenkte å kjøpe nye knapper fra https://www.crazyleds.co.uk/home.php?cat=42 ;)

bestilte de av en fyr:P Christian Myklebust. hvis du ska ha kan eg gi deg eposten hans;) send en pm hvis du ska ha;) han tar i mot bestilling:D

gleder meg!:P

wow, det er så mykje meir bilstæsj til vectra i England >< skal tenke litt på det, men er ikke det lettere å skifte pærene i bakkant til ledpærer da egentlig? var det vanskelig å skifte speedometer skiver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider