Gå til innhold

Koppholder Audi A4 B5 søkes

Ranger emnet

Quattro_King

Anbefalte innlegg

Kommer på 397kr (sånn ca) med VACN rabatten.

Det finnes flere typer da, en som er 55mm og en på 66mm, en med oppbevaringsrom, en med kasetholder ++

Jeg bestilte like gjerne en jeg, så har jeg et ordentlig sted å sette drikka mi :) Bestilte den på 66mm, da dette er ca. samme størrelse som en 0.5 flaske har.

Delenr. på den jeg bestilte er: 8D0862533

Får den i morra, så kan komme tilbake med monterings bilder og sånt hvis noen vil ha? :)

EDIT: Her er oversikten over delenr osv:

20090114-124816.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes flere typer da, en som er 55mm og en på 66mm, en med oppbevaringsrom, en med kasetholder ++

Jeg bestilte like gjerne en jeg, så har jeg et ordentlig sted å sette drikka mi :) Bestilte den på 66mm, da dette er ca. samme størrelse som en 0.5 flaske har.

Får den i morra, så kan komme tilbake med monterings bilder og sånt hvis noen vil ha? :)

20090114-124816.jpg

Ah, så det var ikke verre nei!

Legg gjerne ut et bilde, når du har fått montert den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update!

Den koster 393kr for å være nøyaktig (to koppholdere på 66mm).

Men når jeg hentet min i dag stusset jeg litt over størrelsen, gikk ut i bilen og fant ut at den skal sitte til høyre for håndbrekket. Altså mister jeg det oppbevaringsrommet der med å bruke den med to koppholdere. Jeg trodde den skulle sitte i det store "rommet" litt bak på midtkonsollen.

Så Møller skulle bestille opp en med én koppholder og oppbevaringsrom så jeg får se om jeg det blir bedre. Delefyren trodde den måtte brukes sammen med armlene, men vi får se i morra. Denne kostet litt over 500kr, så får se hva jeg gjør i morra :)

Sånn monteringsmessig så må man skru av hele dekslet rundt håndbrekket, skru fast koppholderen og sette på dekslet igjen! Mao. knotete jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update!

Den koster 393kr for å være nøyaktig (to koppholdere på 66mm).

Men når jeg hentet min i dag stusset jeg litt over størrelsen, gikk ut i bilen og fant ut at den skal sitte til høyre for håndbrekket. Altså mister jeg det oppbevaringsrommet der med å bruke den med to koppholdere. Jeg trodde den skulle sitte i det store "rommet" litt bak på midtkonsollen.

Så Møller skulle bestille opp en med én koppholder og oppbevaringsrom så jeg får se om jeg det blir bedre. Delefyren trodde den måtte brukes sammen med armlene, men vi får se i morra. Denne kostet litt over 500kr, så får se hva jeg gjør i morra :)

Sånn monteringsmessig så må man skru av hele dekslet rundt håndbrekket, skru fast koppholderen og sette på dekslet igjen! Mao. knotete jobb.

Hum, jeg fårstår ikke dette helt:S

JEg har "oppbevaringsrom" lengre bak i midtkonsollen, disse 2 koppholderene sitter legngre fram..!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hum, jeg fårstår ikke dette helt:S

JEg har "oppbevaringsrom" lengre bak i midtkonsollen, disse 2 koppholderene sitter legngre fram..!?

Jau, de sitter rett bak girspaken sånn egentlig. Jeg trodde de satt lenger bak (altså nesten ved askebegeret bak).

Derfor jeg må titte på den andre utgaven, med et oppbevaringsrom og se om jeg heller tar den.

koppholder.jpg

Der jeg har ringet rundt skal den monteres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau, de sitter rett bak girspaken sånn egentlig. Jeg trodde de satt lenger bak (altså nesten ved askebegeret bak).

Derfor jeg må titte på den andre utgaven, med et oppbevaringsrom og se om jeg heller tar den.

koppholder.jpg

Der jeg har ringet rundt skal den monteres.

Ja, da er jeg med:P Så du tenker og ha et rom til der? For du har jo det som er lengre bak også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...

20090114-124816.jpg

Hvordan gikk dette? har du midtarmelande fra før eller?

Hadde vert fint med noen bilder osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk dette? har du midtarmelande fra før eller?

Hadde vert fint med noen bilder osv

Jeg droppa det hele jeg.

Det jeg fikk fra Møller var den vanlige saken som sitter ved siden av håndbrekket, altså de to små holderne som egentlig ikke duger til noe.

Fikk beskjed når jeg hentet holderen at den jeg EGENTLIG sa jeg skulle ha ikke fantes..d'oh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider