Tor Andre Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 jeg sitter å leser litt på forum her så ser jeg at noen har boret hull i lyddemper og da fikk råere lyd. da jeg skulle gjøre dette på min volvo s70 2.0LT så finner jeg ingen lyddemper... pleier ikke den i være helt i enden av eksosanlegget? viss den er en annen plass kan du forklare da? kan det gjøre noen skade viss jeg borer hull i lyddemper? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Du ender jo opp med frieksos som neppe blir godkjent ved kontroll. Lyddemperen sitter forran bakakselen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Er du seriøs? De vet sikkert mer om dette på mopedportalen... skal du ha tøffere lyd,så kjøper du effektanlegg. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Andre Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 tenkte bare jeg skulle teste lyden. eksos anlegget skal byttes snart uansett... begynner å bli passe bra rustent... skal kjøpe JT catback effektanlegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg