Polo4RS3 Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Har titta litt på turbo kits til polon i det siste, men da beggynner jeg og lure om det er verdt det? Tror jeg får mye glede av en snurre på poloen men....? Har til nå funnet et kit som skal gi 160 hk, planen er da og dra til tyskland med bilen og levere den til firmaet. For kittet og montering kommer det på ca 42000-, De kommer da til og bruke en uke på montering og innstilling. Det er allerede halveis bestemt for da blir det jo også en ukes ferie i tyskland til og dra rundt og snoke litt... :D Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW4 Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Hvis du gjør det, så er jeg ganske sikker på at du får Norges værste og råeste Polo...Den lille bilen med snurre og 160Hk yodude Og slik som du holder på med den så blir den heftig nok uten turbo og, men hadde sikkert vært jævlig moro med en slik værsting.. Snakket med en som vurderte å sette en Golf 4 1.8T motor i poloen sin i Norge, dette var det er firma som skulle ha 20 tusen for visstnok, men mulig det var kun for motor inst. da kommer vel bremser og noe til i tilegg (men er ikke sikker).. Så sjekk litt her og der, Er en del karer på forumet her som helt sikkert vet..Han som har bilde av en turbo og en mobil i avataren sin vet sikkert.. Lykke til! -+VW4+- Siter X: 2002 Yamaha R6 X: 2000 Golf X: 1999 Audi TT X: 2000 Golf 4 Jubileum X: 1998 Golf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Er gla i Poloen men da hadde jeg vurdert en annen bil......og girkassa di vil vel heller ikke leve så lenge? Men RS3 skal jo ha litt gamp under huven da....... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet Desember 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 dette var det er firma som skulle ha 20 tusen for visstnok, men mulig det var kun for motor inst. da kommer vel bremser og noe til i tilegg (men er ikke sikker).. Det hørtes ikke så veldig dyrt ut egentlig. Selv vet jeg ikke om så mange firmaer i norge som gjør dette, men de jeg hørte med skulle ha 60-80000-, da vet jeg ikke om bremser osv. følger med. Et i tyskland gjør jobben for 10-11000-, euro, da ruller bilen ut av verkstedet TÜV godkjent. Vet du hvilket firma det var snakk om? Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet Desember 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Er gla i Poloen men da hadde jeg vurdert en annen bil......og girkassa di vil vel heller ikke leve så lenge? Vil jo gjøre dette med poloen da dette kanskje ikke er så vanlig, kunne jo godt kjøpt meg en bil med turbo orginalt og slengt på skjørter osv. og hatt mye moro med det. Men, liker poloen så godt så jeg har ikke lyst til og ditche den (Sentimental :D ) Men angående girkassa, vet ikke jeg.:D Ryker det så ryker det:cool: :D :D Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW4 Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 [Vet du hvilket firma det var snakk om? Vet ikke hvem firma nei.. Men da kommer jo alt godkjenningstullet i tilegg sikkert..Men høres jo ikke galt ut det i Tyskland, turbomotor og alt annet du trenger og godkjent for den prisen, det er mye penger, men det blir en unik en da..Men jeg har ikke sånn veldig peil på priser ang. det der da. Hør med TS-Racing eller noe, han vet helt sikkert! Siter X: 2002 Yamaha R6 X: 2000 Golf X: 1999 Audi TT X: 2000 Golf 4 Jubileum X: 1998 Golf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Originally posted by Polo4RS3 Har titta litt på turbo kits til polon i det siste, men da beggynner jeg og lure om det er verdt det? Tror jeg får mye glede av en snurre på poloen men....? Har til nå funnet et kit som skal gi 160 hk, planen er da og dra til tyskland med bilen og levere den til firmaet. For kittet og montering kommer det på ca 42000-, De kommer da til og bruke en uke på montering og innstilling. Det er allerede halveis bestemt for da blir det jo også en ukes ferie i tyskland til og dra rundt og snoke litt... :D turbo / kompressor hadde vært ekstremt.. nitewlkr selge jo sitt kompressor kit for 10k.. blir noe billige.. men men.. valget mellom turbo/kompressor er enkelt.. TURBO :cool: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatvr6 Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Hvis du gjør det, så er jeg ganske sikker på at du får Norges værste og råeste Polo. for sein ute der gitt......... Siter IF U CAN`T RACE IT SELL IT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet Desember 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Det er helt klart turbo som står øverst på ønskelista:D Men da kommer jo alt godkjenningstullet i tilegg sikkert.. Blir ikke så mye greier. Når de TÜV godkjenner bilen der motor transplantasjonen blir gjort, har de fått godkjennelse fra volkswagen. Det er dokumenter på at dette lar seg gjennomføre fra volkswagen biltilsynet vil ha når man skal ha en annen motor evt. større effekt. Ihvertfall det jeg fikk med meg da jeg snakka med fatter .Ja gjett hvor han jobber ,nemlig biltilsynet:eek: Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brooom Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Ikke gal pris det, når du ser på ting å tang hva slike ting koster, å i tillegg blir det skikkelig arbeid! Løp å kjøp!!!! Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Originally posted by VW4 Hvis du gjør det, så er jeg ganske sikker på at du får Norges værste og råeste Polo...Den lille bilen med snurre og 160Hk yodude Og slik som du holder på med den så blir den heftig nok uten turbo og, men hadde sikkert vært jævlig moro med en slik værsting.. Snakket med en som vurderte å sette en Golf 4 1.8T motor i poloen sin i Norge, dette var det er firma som skulle ha 20 tusen for visstnok, men mulig det var kun for motor inst. da kommer vel bremser og noe til i tilegg (men er ikke sikker).. Så sjekk litt her og der, Er en del karer på forumet her som helt sikkert vet..Han som har bilde av en turbo og en mobil i avataren sin vet sikkert.. Lykke til! -+VW4+- Går og har allerede gått en håndfull poloer med kompressor/turbo i norge.... og ang norges råeste polo så skal du vel gjøre litt mer for å matche denne Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Originally posted by nitewlkr Går og har allerede gått en håndfull poloer med kompressor/turbo i norge.... og ang norges råeste polo så skal du vel gjøre litt mer for å matche denne Den er fet altså... hva slags stoler er det som står i den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet Desember 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Jepp, skal nok endel svette og slit for og overgå den :D Men, går det så mange poloer med turbo i norge? Har fått med meg at en del går med kompressor,men har ikke hørt om så mange med turbo... Synes du om prisen da nitewalker, du har vel tittet på noen forskjellige kits til polo...du hadde vel kompressor du ?? Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW4 Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Jo, den lilla er riktignok heftig, men jeg tenkte på Polo av den typen Polo4RS3 har, er det så mange av den typen som er værsting da? Siter X: 2002 Yamaha R6 X: 2000 Golf X: 1999 Audi TT X: 2000 Golf 4 Jubileum X: 1998 Golf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Originally posted by Polo4RS3 Jepp, skal nok endel svette og slit for og overgå den :D Men, går det så mange poloer med turbo i norge? Har fått med meg at en del går med kompressor,men har ikke hørt om så mange med turbo... Synes du om prisen da nitewalker, du har vel tittet på noen forskjellige kits til polo...du hadde vel kompressor du ?? Litt stiv pris... åssen motor er det snakk om til da? 1.6 8v? vet iaf om 3 6N med rotrex og 2 med turbo.... har jo fortsatt rotrexen min dersom du vil slippe unna med ca 30k mindre men da må du jo gjøre litt mer selv..... Jo, den lilla er riktignok heftig, men jeg tenkte på Polo av den typen Polo4RS3 har, er det så mange av den typen som er værsting da? Er vel ikke så mange som har gjort mye mer enn å sette på plast på slike min gamle var godt på vei men jeg solgte den før jeg fikk montert kompressor.... Den er fet altså... hva slags stoler er det som står i den? Er bare å høre med han det.... runar er her på forumet han g40turbo Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg