Øyvind Ryeng Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 1.8T må da være en bedre løsning? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 160 hk i polo skal vel gå greit nok. Med tanke på hvor tung å stor den er ( ca likt som golf 2 ??) så går den vel da ikke så voldsomt mye bedre en g60 org ... Ville aller først løst girkasse problemet ... Kjedelig å legge ut 40 k på motor hvis ikke kassen henger med alikvel. Med diff sperre så er du vel ivertfall 1 skritt i riktig rettning... Prøv å finne en kasse fra 6n gti å monter diffsperre i denn ? Skaff deg så en 1,4 liter 16 v og bruk stemplene og stakene som du har nå. Da har du 1,6 liter 16v ( 120 hk ) med rotrex skulle du da nå rundt 150 hester som kanskje girkassen også tåler ? Hvis det er mulig å få godkjent 1,8 t 20 v med girkasse og alt så er vel ikke tvilen stor ? Da har du drivverk til over 300 hk .. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Snubla over detta på Autodb, vet ikke om det er til 6n eller en modell rundt der, men det er da verdt en tlf hvis det virker interessant:) : http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=919377 Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 1.8T må da være en bedre løsning? Det vil jeg også tru.. Uten å ha så enorm peil som mange av Polo guttene her, så vil jeg tru en motor som har 150hk orginalt vil være et godt valg, for så å evt skremme denne litt mere opp. Da har man vel noe som er mere holdbart enn ettermontert turbo på en 1,6 16v motor? Nå vet jeg ikke hvor mye arbeid det er å montere en 1,8t i Polo, men i Tyskland er det vel noen som tar seg av dette også. Og om det har kostnader på ca samme nivå som overladning av orginal motor, eller litt dyrere så vil man nok ha mere igjen for det. En 1,8t kan man vel ta en god del hester ut av før man må gå inni motor å forsterke. Lykke til uansett, vogna di fortjener en rå motor, og ta det helt ut med den bilen , du er på god vei, ikke gi deg nå! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 hihi tråden var startet 15th December 2003, 23:10 Holder på enda :) Men nei det er ikke verdt det. For alle dem oppgraderinger som må til. Så blir det fort enormt dyrt. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Med den lakken du har til 8000 kr literen, så skulle det bare mangle om du ikke skulle ta kølla HEEEEELT ut med en 1.8 T maskin! Det mest funky hadde jo vært å modifisert ett understell og hatt Allradantribe happyhappy Trur faktisk motorfester osv stemmer bedre overens med en Ibiza Cupra motor, enn med 1.8T fra golf eller sånn..eller er det samme suppa? Langs-tvers og oppned monterte motorer -- er det rart mann blir forvirra??? :usa: Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Trodde de motorene satt likt på a3,golf4,cupra osv. Men de sitter vel annerledes i A4,passat osv. Er ikke helt sikker? Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Trodde de motorene satt likt på a3,golf4,cupra osv. Men de sitter vel annerledes i A4,passat osv. Er ikke helt sikker? Korrekt! Motoren står feil vei i: A2, A3, TT, Octavia, Cupra, Golf, Polo etc. Og riktig vei i: Passat, A4, A6, A8 etc. På samme måte med 4WD-systemet; de modellene med feilstilt motor har Haldex og er forhjulstrekkere inntil det spinner, mens modeller med rettstilt motor fra circa 1995 (a4) og 1997 (Passat) er permanente firehjulstrekkere med TorSen-diff i senter. Men nå hørte jeg at Haldex-syken har spredt seg også til modellene med rettstilt motor (OT)? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 1.8T må da være en bedre løsning? 1.8T er helt klart den beste & råeste løsningen....ingen tvil om det. :driving Men den grønne colour concepten som skulle være så råå er det ingen som har no info om effekt på den da. Hva er specs på den nå, er det liksom norges raskeste polo sombrero Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 hadde det vært min bil så hadde jeg klart reist og fått TUV godkjent, ferdig ut av fabrikken - turbo moddet bil Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Tüv godkjenning fra fabrikk? Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 "Et i tyskland gjør jobben for 10-11000-, euro, da ruller bilen ut av verkstedet TÜV godkjent." dette var det du som skrev Polo4RS3 Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Ehhh, ja skrev det men. Verksted som utfører trimming og en fabrikk ser ikke jeg for meg som det samme, meeen da skjønner jeg hva du mente. Uansett....10-11000 euro er jo ikke småpæng heller da Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Fortsatt sugen på 1.8T eller :popcorn Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feenyx Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Hmmmmm.... 180 skulle vel ikke være så vanskelig for enkelte andre here heller ;) Tja-a, om jeg nå bare får det justerbare kamdrevet mitt snart, så man får kjerra på rulle så får man se.. Har egentlig ikke forhåpninger om 180 nå i første omgang, men fort skal det iallefall gå :D Siter '92 Polo G40 Go Hard or Go Home. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.