Gå til innhold

Min Rabbit GTi

Ranger emnet

-_Roy_-

Anbefalte innlegg

Godagen

Då har eg og bestemt meg for å laga ein liten tråd her om bilen min mens eg ska pussa an opp:)

Bilen e ein 1983 mod. VW Golf Rabbit GTi som eg kjøpte for någen måneder siden. Planen for bilen e å ta d som e av rost, div. små modifiseringer og litt småmekking.

Bilder komme når eg finne ut kossen eg ska legga d ut;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har eg endelig fått d t itte någen forsøk:)

Dette e någen bilder fra annonsen:

interirforran.jpg[/img]

hside.jpg[/img]

fronturegnr.jpg[/img]

motor.jpg[/img]

Litt info om bilen:

Den har rulla 142.000 og e i topp stand tekninsk og motormessigt. Den har kun hatt ein eier siden an blei kjupt nye på bil og maskin i Sandnes i oktober 1983

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin fin bil du har fått deg der, husker den lå tilsalgs, den ble solgt fort. Hvordan er det med rust på den i hjulbuer, kanaler osv da? Såg jo ganske så bra ut på bildan.

Ville anbefalt deg og meldt deg inn i vw audi club norge og lage en bygge tråd der også. Der finner du veldig mange likesinnede og et stort bruktmarked. Å det er jo kjekt når man trenger tips / deler til golfen :)

mvh

Vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin fin bil du har fått deg der, husker den lå tilsalgs, den ble solgt fort. Hvordan er det med rust på den i hjulbuer, kanaler osv da? Såg jo ganske så bra ut på bildan.

Ville anbefalt deg og meldt deg inn i vw audi club norge og lage en bygge tråd der også. Der finner du veldig mange likesinnede og et stort bruktmarked. Å det er jo kjekt når man trenger tips / deler til golfen :)

mvh

Vemund

Det er nok en god del med rust på den både i kanalene, hjulbuene, hekken og diverse rustflekker rundt om, men det skal være overkommelig å ta det.

Har tenkt å melde meg inn i vw-audi club ja, ser det er mange bra fordeler der:)

Ellers så er jeg ganske uerfaren med bil, dette er faktisk min første bil som jeg har tenkt å prøve meg fram med, bilen skal storst sett være ferdig til 4.mai som er dagen jeg satser på å få oppkjøring, hehe:D Men lakkering blir ikke før til sommeren.

Takker ellers for all oppmerksomheten og flere bilder kommer når jeg får tid til å gjøre mer med bilen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...