Schei Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Gratulerer!! Regner med at du kommer på shell i ny og ne:D:D Siter - 1990' Opel Vectra 2.0i - 1989' Ford Transit (Russebil) - 1987' Honda Camino moped (pedalstart) www.schei.9f.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonV Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 rekorden eg har høyrt er ein som mista lappen etter 15min, i køyreskulen sin bil. (dette skjedde i ørsta) sjekk ut musikken til Side Brok (bra hip hop) Siter Senator 3.0 24v ;) Solgt doh Golf 1.8 SOLGT Ascona 1.6 . Spikar Vectra 1.7td SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_seim Skrevet Desember 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Originally posted by Schei Gratulerer!! Regner med at du kommer på shell i ny og ne:D:D Seff blir det shell! Siter DISPONERER: - 2003' Toyota Avensis 1.8 VVT-i - 1990' Volvo 745 2.3 DELEIER: - 1987' Ford Transit VRAK: x 1985' Nissan Micra 1.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Gratulerer! :) Husk, nå er du verdensmester.. :rolleyes: Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Originally posted by stian_seim Åååå det eier så jævlig å ha lappen :D Gratulere Gidder ikke si noe om hvordan du bør kjøre for det har absolutt ingen innvirkning på deg uansett! ;) Smeller det så smeller det, smeller det ikke så har du flaks! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 grattis:D skulle ønske jeg hadde den!:( Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Seb Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Hehehe... Må si en gang til.. Grattis! Pop The Hood a! Bøørn litt a! Eller så kan du altids skru på evig med fjernlys... Sindre Siter Bare et år igjen til jeg blir åtten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kakkus Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Grattis! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonnis Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Grattis. Ikke mist an no da. Jeg hadde lappen et år før jeg mistet an. Det hele gikk så fort. pang så var an vekke. Hadde jeg bare bremst isteden for å gi gas så kanskje jeg hadde hatt an ennå... Det er et helvete uten.. sitte hjemme å dunke hode i veggen. Og jeg får ihvertfall en gang i uken skikkelige hissige byger. sitter å rister.. og hver gang jeg skjekker hvor mangen dager det er siden. så greier jeg ikke å la være å gråte uansett om det er folk rundt... skal vi se.. bare 624 dager siden no...:( :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 bare ett annent spm i denne tråden, hva skjer om du blir stoppet og IKKE har lappen ? tenkt litt på det....beste er jo å ikke stoppe men,,,, neon som vet ? Og til deg som fikk lappen, lim den fast i bilen, ta godt vare på den jaffal....kjedelig uten da :edit og hver gang jeg skjekker hvor mangen dager deter siden. så greier jeg ikke å la være å gråte uansett om det er folk rundt... skal vi se.. bare 624 dager siden no... hvordan klarte du det ? 624 dager er MYE Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Grattis med lappen, og pass på farta. ingen dumme forbikjøringer. TRO MEG det er jævla kjipt å gå uten lappen i fem måneder evt lenger hvis du har hatt den en stund. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonnis Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 633 dager no.... men bare 35 igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.O.M.P. Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Grattulerer så mye. Samma ka som skjer. IKKE i fylla og ikke skad noen. hmm. ikke den meldingen eg ville hatt hvis eg nettop fikk den men. selv har jeg 348 dager og 9 timer og 10 17 sek igjen til eg er 18 gleder meg som et sprengt hamster Siter - 98 ITR - 00 Civic Vti - 77 Civic 3d 1,2 (prosjekt, trenger motor) - 95 Astra 1,8 16v GLS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_seim Skrevet Januar 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Originally posted by G.O.M.P. Grattulerer så mye. Samma ka som skjer. IKKE i fylla og ikke skad noen. hmm. ikke den meldingen eg ville hatt hvis eg nettop fikk den men. selv har jeg 348 dager og 9 timer og 10 17 sek igjen til eg er 18 gleder meg som et sprengt hamster Jeg har ikke akkurat fått lappen lenger? Det er gått litt over en mnd. tråden startet på dagen da jeg fikk lappen :) Siter DISPONERER: - 2003' Toyota Avensis 1.8 VVT-i - 1990' Volvo 745 2.3 DELEIER: - 1987' Ford Transit VRAK: x 1985' Nissan Micra 1.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Januar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2004 Gratulere så mye da. Misunner deg til tusen. Selv har jeg 46 dager igjen :s Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg