Gå til innhold

Kadett B 3,0 V6 Eller Volvo TIC

Ranger emnet

BARE B

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for komentar. Joda bobla vekte oppsikt hvor en den kom :-) Da har man kjøpt en Volvo 140 til. Skal hentes i Oslo neste helg. Blir ikke lenge til det kommer flere bilder og opdatering på Kadetten. Ellers har jeg fått tak i en del mere dok. Rammetegninger på begge biler. div annen info. Rammevanger skiller 10 mm på hver side , Kadetten er smalere da. HE HE men det gjør det letere for meg en først antatt å montere forstilling. Så er det TANNSTANG. Ble invitert til Lund's bilopphuggeri på Lillehammer. Der har de en container eller to fulle av tannstenger så da burde det la seg gjøre å finne en med riktig mål. Tralla la. KAdett, der kleine dutzche demon :-) Fargen blir OPEL 666

Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 5 months later...

Da var prosjektel lagt DØDT. Gider ikke vente 6 mnd på at synet en gang for alle skal bestemme seg for at jeg ikke får montere bur. SÅ DA SÅ. I går var jeg på FLISA og hentet en Kadett B sedan 1969 Mod. Tilnærmet rustfri og den går på 42 reglemanget så nå starter jeg på nytt og nå blir det HELBUR uten at synet kan si noen verdens ting. ARTIG. VEL..... Da er 1stk KADETT B 1971 modell til salgs. Dokumentert fra SFOOR: Halvbur OK Det sitter nå volvo 140 Forstilling og bakaksel. Dette er godkjendt med papirer. Vist sveise arb på synet. OK. Dok sporviddeøkning 72 mm. Dok 180 Hk ok med Volvo 2,3 TIC. Følger med nye kanaler innerkanaler nye dørstolper og en masse annet.(gjenstår en del sveise arbeid). 4 trinns Volvo overdrive kasse. Innsveiset geartunell fra 140. Lagt ned mye tid på denne bilen men nå kan noen andre overta om de har lyst. Selges/byttes . Alt av DOC og Deler følger med. Kan byttes i annen veteran eller noe morro med hjul. Ring for mere info: 99 25 31 55 OPPLAND

Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 3 months later...

Lenge siden jeg var innom denne tråden gett. Kadetten er solgt Nytt Kadett prosjekt ny tråd: Atter et kadett prosjekt

Endret av BARE B

Lenke til kommentar
Del på andre sider