Kjetilr Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Originally posted by Børnerud'n hvis du sleit med å finne dame under 40 med tenner so e du enten stokkblind eller so har du vert på heilt feil plass.. har vert på et dragrace-stevne på gardermoen og dar rant da nesten over tå bra dame :D var det som var poenget mitt.. det var de bra jeg sjekket.. lær deg å les..(prøvde istedet å sjekke ut damene med best kropp osv.. hvertfall de som enda hadde tenner og var under 40... ) noe uklart med dette? fantes cowboy lailaer der oxo... Det skremmende var det høye nivået av ekte hill billies.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børnerud'n Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Originally posted by Kjetilr var det som var poenget mitt.. det var de bra jeg sjekket.. lær deg å les..(prøvde istedet å sjekke ut damene med best kropp osv.. hvertfall de som enda hadde tenner og var under 40... ) noe uklart med dette? fantes cowboy lailaer der oxo... Det skremmende var det høye nivået av ekte hill billies.. jaa greit.. e litt for trøtt te å sitta her tydlivis :) Siter '80 Ascona B '79 Mercury Capri og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil! ---------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 det er jeg oxo... arbeid er kjipt.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børnerud'n Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 so inn i granskauen og Siter '80 Ascona B '79 Mercury Capri og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil! ---------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Originally posted by Schlasken dyr hobby :cool: Top Fuel og de andre FIA-klassene er dyrt, men det finnes jo andre billigere klasser som f.eks. ET BA, der kan man omtrent kjøre en hel sesong for ei normal månedslønn. <hint> En annen klasse som er dyr er Stock/Super Stock, p.g.a. kostnadene finnes det ingen norske deltagere i denne klassen, her brukes det vanlige blueprinta motorer som er bygget etter fabrikkens maksimale spesifikasjoner. Klassen kjøres på index, og siden det nesten bare brukes amerikanske biler her, er klasseindexene for biler med små motorer ganske dårlige, derfor vil nok biler fra Europa og Japan uten noen særlig preparering ha en stor fordel i denne klassen helt til en eller annen bomber index så det må justeres ned </hint> Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Under 1. verdenskrig utviklet engelskmennene små dieselmotorer på bare ca 100kg som utviklet nesten 200hkr! Hvorfor revolusjonerte ikke dette bilindustrien? Motorene ble brukt i torpedoer og var bygget for å vare max et minutt eller to. Men vi nyter mye godt av racingteknologi i våre daglig-biler. Tipper noe av kompressor-kunnskapen til Mercedes har røtter tilbake til dragrace, eller ihvertfall racing generelt. Fordelen med racing, det være seg rally, dragrace, F1, eller annet er at ofte rendyrkes en type (motor)teknologi som egner seg best for nettopp den type racing. Da ser man best fordeler, svakheter osv. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børnerud'n Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Originally posted by Hot Rod Tipper noe av kompressor-kunnskapen til Mercedes har røtter tilbake til dragrace, eller ihvertfall racing generelt. Stamma vel fra Flymotor-industrien, da, fra unde 2. verdenskrig. Siter '80 Ascona B '79 Mercury Capri og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil! ---------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Originally posted by Børnerud'n Stamma vel fra Flymotor-industrien, da, fra unde 2. verdenskrig. Roots kompressoren er faktisk enda eldre, navnet Roots kommer fra Roots Mining Company som brukte den til å pumpe luft inn i gruveganger på 1870-tallet. Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2003 Originally posted by Kjetilr var artig å se de første bilene, men så ble jeg lei hele greia.. prøvde istedet å sjekke ut damene med best kropp osv.. hvertfall de som enda hadde tenner og var under 40... hørselvern er et must, noe jeg merket underveis.. nei takke meg til bål, grillpølser, kuldegrader og rally... men men vi er forskjellige.. thumpsup Sesongen starter snart.... Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg