Gå til innhold

skryt eller fakta??

Ranger emnet

darkzun

Anbefalte innlegg

Originally posted by KinG^KaoZ

Tror faktisk 0-100 går litt kjappere, har du prøvd å ta tiden?

Aldri testa, men har kjørt mot en 320i blant annet, og kjørte fra den 0-100, 320i`n har 0-100 tid på 9,5 sek ca.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er vel noe i det som en eller annen kar sa i autofil i da Håkon A var med i den reportasjen.At på forumet er gutta tøffe i munnen,men det er litt annerledes når dem møtet mann mot mann med bilene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

boxer...ser du det ikke, så er du altfor godtroende. Når det gjelder eksempler kan jeg og flere her gi deg det, men ønsker ikke å henge ut noen. Hele thread'n her var egentlig bare en oppfordring til de det gjelder.

1996 BMW Compact 3.2

1997 BMW M3 3.2 Coupe (solgt)

2002 Golf 4 TDI/GTI 150 HK (solgt)

1993 BMW 320 E36 M-Optic (solgt)

///BMW Car Club (3822)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garelli Einar....trenger du no prence?? Forresten...du skryter vel greit når du er ute å cruiser?? Hørt deg skryte om at bilen din gjør 0-100 på under 10 sek med sigøynervogna diltende etter?? Er det sant eller? Lykke til Polly peanut!yodude

Torgeir Minge og tobacco Arnstein

1996 BMW Compact 3.2

///BMW Car Club (3822)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by darkzun

Garelli Einar....trenger du no prence?? Forresten...du skryter vel greit når du er ute å cruiser?? Hørt deg skryte om at bilen din gjør 0-100 på under 10 sek med sigøynervogna diltende etter?? Er det sant eller? Lykke til Polly peanut!yodude

Torgeir Minge og tobacco Arnstein

har du ikke noe håndfast å komme med ang skryt så kunne du spart deg for denne tråden!

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke skjønt det enda tydligvis...tror du er en av de som føler seg truffet. Hvorfor har du med kopi av forrige post jeg la ut? Det var bare en liten intern spøk...liker du ikke den givende diskusjonen, så ikke post mer. Håndfast trenger ikke de som har lest en del på forumet....det ville være å henge ut folk. Bilen din eller?(avatar)

1996 BMW Compact 3.2

///BMW Car Club (3822)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke skjønt det enda tydligvis...tror du er en av de som føler seg truffet. Hvorfor har du med kopi av forrige post jeg la ut? Det var bare en liten intern spøk...liker du ikke den givende diskusjonen, så ikke post mer. Håndfast trenger ikke de som har lest en del på forumet....det ville være å henge ut folk. Bilen din eller?(avatar)

føler meg ikke truffet i det hele tatt.mener du at med m3 motor og 316 emblem bør føle seg truffet;)

ikke min bil i avatern nei.er 320 din "hartge"??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke 320'n lenger, og nei...det var ikke en Hartge bil. 316 emblem og m3 motor. Jaja...er dette tilfellet synes jeg du skal sende meg en liten mail med bilde og litt info om bilen din...ikke for å at du trenger å bevise at du har det eller noe...er faktisk veldig interresert hvis du har det. Da har vi noe å snakke om, hvis ikke du ble fornærmet av postinga da.

1996 BMW Compact 3.2

///BMW Car Club (3822)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke 320'n lenger, og nei...det var ikke en Hartge bil. 316 emblem og m3 motor. Jaja...er dette tilfellet synes jeg du skal sende meg en liten mail med bilde og litt info om bilen din...ikke for å at du trenger å bevise at du har det eller noe...er faktisk veldig interresert hvis du har det. Da har vi noe å snakke om, hvis ikke du ble fornærmet av postinga da.

du har pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider