Gå til innhold

Virkelig irriterende

Ranger emnet

AndreasK

Anbefalte innlegg

Innvandrere kritiserer oss, så jeg mener vi har vår fulle rett til å kritisere dem. De skal være glad for at de får bo i dette landet, og ikke tro at de kan gjøre norske kirker til moskeer, og resturanter til kebab-kiosker. Og de norske blitserne skulle fått juling, og bli satt til 100 timers samfunnstjeneste pluss en heftig bot.

Nordmenn digger kebab. Hva skulle vi gjort uten dem? Lefse og lutefisk, mot babb? Hmmm..

Sist jeg sjekka trodde forresten ikke Ola InnvandrerNordmann at han kunne gjøre en norsk kirke til en moské. At vi har moskéer her er helt greit; du hadde nok satt pris på noe hjemmefra hvis du bodde i et annet land.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nordmenn digger kebab. Hva skulle vi gjort uten dem? Lefse og lutefisk, mot babb? Hmmm..

Sist jeg sjekka trodde forresten ikke Ola InnvandrerNordmann at han kunne gjøre en norsk kirke til en moské. At vi har moskéer her er helt greit; du hadde nok satt pris på noe hjemmefra hvis du bodde i et annet land.

Eirik

gode argumenter..:win

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At vi har moskéer her er helt greit; du hadde nok satt pris på noe hjemmefra hvis du bodde i et annet land.

Satt pris på det? Joda... greit nok.

Forventet det? NEI!

Det er ikke noe jeg ser på som en selvfølge hvertfall.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eirik

Jeg liker ikke å melde meg inn i diskusjonen, men;

Tror du vi nordmenn hadde fått bygget en kirke, hvis vi hadde flyttet til et muslimsk land?

- Tenkte det ja.

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat der er jeg enig med Go-carter. Jeg synes mange muslimer forventer for mye av Norge. De skal få ditt og få datt, og ikke gi noe særlig enn voldtekt og knivstikk tilbake. (Satt på spissen, jeg har mange gode erfaringer med muslimske mennesker).

Jeg er for at de skal lære seg språket, på lik linje med at de norske pensjonistene i Spania skal lære seg spansk når de flytter ned dit.

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å melde meg inn i diskusjonen, men;

Tror du vi nordmenn hadde fått bygget en kirke, hvis vi hadde flyttet til et muslimsk land?

- Tenkte det ja.

Det kommer jo åpenbart an på hvor mange det er. Nordmenn er litt dumt å si, det er jo ikke en kirke/moske for hvert land. Men ja, jeg tror at man i mange muslimske land kunne fått en kirke bygget. Det er til og med kirker i Iran liksom.. :)

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Jeg må bare skrive det ned. Ja, jeg vet det er 1 mnd gammel tråd.

Sitter og leser litt her, om invandrere, vold og lovbrudd.

Ser på politiloggen i Trondheim blandt annet.

Snedig at invandrere eller noen med minoritetsbakgrunn står for la oss si etter min regning av det jeg har lest siste 30 minuttene, 30-35 prosent av jævelskapen. Godt gjort når vi Nordmenn er MANGE ganger fler enn dem.

Jeg er ikke redd for å få deng av Ola Nordmann.

men jeg er redd for å bli lemlestet av en gjeng tullinger.

Og for ikke å snakke om kvinnesynet!

Ja, kvinnfolk er faen meg helt umulige, men det skal ta's hensyn til at de er fysisk underlegne menn. Ikke utnyttes!

Respekter damer og jenter. Samma faen om de går nakne på byen og er dritings, dopa eller whatever. Det gir ikke noen rett til å voldta eller skade dem.

I mine kretser får jenter som er blitt utsatt for mishandlig støtte, hjelp og trøst. I motsetning til andre kulturer der de blir utstøtt, slått, banket eller drept. Det er ikke rett eller riktig!

Nå er det sikkert noen som tenker "riktig for hvem? Er jo riktig for dem..."

Ja, de som synes det er riktig å gjøre sånn jævelskap mot damer er faen ikke verd peanuttbiten i avføringa mi!

Godt å få det ut.

Endret av Auda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fascinerende hvordan enkelte tror deres meninger/følelser har noe å si i det store kretsløpet som også kalles eksistensen. Det er sååå lett å ha meninger om saker og ting, bare så synd at de fleste gir f når alt kommer til alt. Dere forandrer ikke verden i en semiretardert debatt på bilforumet.no...

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider