Cronos Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Jeg er på jakt etter en billig og grei spiller med usb i front (evt. minnekort). Skal bare høre på lydbøker... Er det noen som vet om noen butikker innenfor bomringen med bra utvalg? Jeg er ute etter et sted hvor jeg ikke blir lurt og betaler dobbelt pris for en gammel spiller. Det er greit å betale mer enn det koster på nettet, men ikke dobbelt, liksom. Jeg trenger altså ikke noe sub'er, basskasser, 2-tommere, disktantfilter eller noe muffens. Bare en enkel, grei spiller. Og - grunnen til at jeg trenger en butikk (kontra bestille på nettet), er at jeg (antakeligvis) kommer til å trenge hjelp til å montere. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cronos Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Ok. Komplett eller Elkjøp, altså. Ikke SR Bilradio eller lignende? Vanlig butikk..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 http://www.realcar.no/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&wts.ACTION=loginguest&p=H var det noe sånn prisklasse du tenkte på? Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cronos Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 http://www.realcar.no/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&wts.ACTION=loginguest&p=H var det noe sånn prisklasse du tenkte på? Jeg får ikke opp linken din, men tenkte på noe til ca 1000-1500. Liker at det er litt solid byggekvalitet. =) Så på en Boss til 698,- eller noe, men den virket veldig "plastikk". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Stikk innom AudioArt på Økern. Han kan nok hjelpe deg vil jeg tro. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 eller stikk innom strømmen bilradio Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Har vel faktisk mer trua på Ketil skal jeg være ærlig... Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg