245tic Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Har en Opel vectra 97 modell, plutselig her om dagen kom det den ille lukta inni bilen, har ikke ord for hva det lukter, blitt værre og værre. Tok en skikkelig vask i bilen i går med rens tok ut mattene i bilen vaska seter og gulv. Men til morgen idag når jeg begynte å kjøre kom lukta igjen. Noen som har no aning hva detta kan være? Ligger ingen ting i bilen søvsugd rydda, bilen ser ut som ny inni lissom Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scanspeed Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Har du aircondition? Visst du har det kan du prøve å rense dette. F.eks dette: http://hjelp.frimann.no/Rens%20av%20AC.html Siter - 2008 VW Passat 4-Motion - 1999 Suzuki GSX-600R (X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS (X)1990 Audi 90 20v quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Har du aircondition? Visst du har det kan du prøve å rense dette. F.eks dette: http://hjelp.frimann.no/Rens%20av%20AC.html Er desverre ikke aircondition på denne:(, tenkte på samme sak. Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Filter til anlegget? hender at det setter seg merkelige ting i inntaket til frisklufta. Som f.eks mus, som har råtnet. Dette gir en forferdelig lukt. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaxHarry Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Regner med at det egentlig er ganske tørt inni bilen din, men det kan forekomme at hvis du har vasket mattene, og de ikke har fått tørket helt når du legger dem inn, så vil fuktigheten etterhvert lage en ekkel lukt. Vil egentlig anbefale å se etter fuktighet ellers i bilen som kan danne rar lukt. Siter System som pomper, tute på romper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Filter til anlegget?hender at det setter seg merkelige ting i inntaket til frisklufta. Som f.eks mus, som har råtnet. Dette gir en forferdelig lukt. Filter til anlegg? er det eget filter der eller tenker du på Pollen filter?... Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Regner med at det egentlig er ganske tørt inni bilen din, men det kan forekomme at hvis du har vasket mattene, og de ikke har fått tørket helt når du legger dem inn, så vil fuktigheten etterhvert lage en ekkel lukt. Vil egentlig anbefale å se etter fuktighet ellers i bilen som kan danne rar lukt. Har sjekket etter fuktighet i gulver osv, var ikke noe spesielt vått under mattene, sjekket dette. kjent over alle kriker å kroker men ingen fuktighet. Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asa91 Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Jeg har en 94 modell vectra da jeg også kjente en lukt når jeg begynte å kjøre. viste seg å være radiatoren som lakk og kjølevannslukten kom inn i bilen via varmeapparatet. sjekk vannstanden;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Jeg har en 94 modell vectra da jeg også kjente en lukt når jeg begynte å kjøre. viste seg å være radiatoren som lakk og kjølevannslukten kom inn i bilen via varmeapparatet. sjekk vannstanden;) Ok, skal sjekke det senere:), Men tviler på det lukter sånn som det gjør i bilen min hehe. Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 jeg fikk samme problemet med galanten min, da lå det ei død mus inni varmeapparatet :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 jeg fikk samme problemet med galanten min, da lå det ei død mus inni varmeapparatet :) hehe asj den er lei, Jeg tok opp og ut Pollen filteret i bilen å sjekket om det lo no dritt der, men var ikke noe annet en no blader fra trærne... fant også ut at det kansje var på tide å bytte ut det filteret.. Men fader det irriterer meg at jeg ikke vet hva den lukten kan komme av altså. Bilen er helt rein inni, ingen fukt ingen ting... Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 i mitt tilfelle lå det inni selve varmeapparatet, jeg merka det når den datt ned i vifta og hele dashbordet begynte å vibrere når jeg brukte vifta. Da lå det en godt sentrifugert mus der :D Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the Stig Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Hahahahaha :D (beklager OT, men ... hahahahahaha) Siter Some say he recently nicked an old Vauxhall because he thought it was a Spaceship. A spaceship he plans to use to visit Jupiter ... All we know is, he is not The Stig, he is however The Stig's Norwegian cousin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 hehehe...du kan så si :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 uff, håper for all del det ikke liker mus inni varme apparatet mitt for å si det sånn.Jeg for ta en skikkelig kikk, da bilen står i garasjen om nettene og det har vært en mus i fella der en gang så fult mulig en idiot av en mus har klart lure seg inn der et sted men tviler... Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg