Gå til innhold

Lukter skikkelig ille

Ranger emnet

245tic

Anbefalte innlegg

Har en Opel vectra 97 modell, plutselig her om dagen kom det den ille lukta inni bilen, har ikke ord for hva det lukter, blitt værre og værre. Tok en skikkelig vask i bilen i går med rens tok ut mattene i bilen vaska seter og gulv. Men til morgen idag når jeg begynte å kjøre kom lukta igjen. Noen som har no aning hva detta kan være?

Ligger ingen ting i bilen søvsugd rydda, bilen ser ut som ny inni lissom

wirrumen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at det egentlig er ganske tørt inni bilen din, men det kan forekomme at hvis du har vasket mattene, og de ikke har fått tørket helt når du legger dem inn, så vil fuktigheten etterhvert lage en ekkel lukt.

Vil egentlig anbefale å se etter fuktighet ellers i bilen som kan danne rar lukt.

System som pomper, tute på romper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at det egentlig er ganske tørt inni bilen din, men det kan forekomme at hvis du har vasket mattene, og de ikke har fått tørket helt når du legger dem inn, så vil fuktigheten etterhvert lage en ekkel lukt.

Vil egentlig anbefale å se etter fuktighet ellers i bilen som kan danne rar lukt.

Har sjekket etter fuktighet i gulver osv, var ikke noe spesielt vått under mattene, sjekket dette. kjent over alle kriker å kroker men ingen fuktighet.

wirrumen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 94 modell vectra da jeg også kjente en lukt når jeg begynte å kjøre. viste seg å være radiatoren som lakk og kjølevannslukten kom inn i bilen via varmeapparatet. sjekk vannstanden;)

Ok, skal sjekke det senere:), Men tviler på det lukter sånn som det gjør i bilen min hehe.

wirrumen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk samme problemet med galanten min, da lå det ei død mus inni varmeapparatet :)

hehe asj den er lei, Jeg tok opp og ut Pollen filteret i bilen å sjekket om det lo no dritt der, men var ikke noe annet en no blader fra trærne... fant også ut at det kansje var på tide å bytte ut det filteret.. Men fader det irriterer meg at jeg ikke vet hva den lukten kan komme av altså. Bilen er helt rein inni, ingen fukt ingen ting...

wirrumen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i mitt tilfelle lå det inni selve varmeapparatet, jeg merka det når den datt ned i vifta og hele dashbordet begynte å vibrere når jeg brukte vifta. Da lå det en godt sentrifugert mus der :D

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, håper for all del det ikke liker mus inni varme apparatet mitt for å si det sånn.Jeg for ta en skikkelig kikk, da bilen står i garasjen om nettene og det har vært en mus i fella der en gang så fult mulig en idiot av en mus har klart lure seg inn der et sted men tviler...

wirrumen

Lenke til kommentar
Del på andre sider