stigare Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 den perfekte Julegave til meg selv :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 syns dette er en av de tøffeste bilene, ser helt sajko ut med lyktene og den lave frfonten, hvaffal når man tenker på potensialet i bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vilhelm Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 fy faen, det var en av de sykeste filmene jeg har sette ass.... konge film... takk for at du delte den med oss... Siter Volvo 244 TIC (B21ET) Mods: BOV (TurboXS Type H) K&N Filter Turbotrykksmåler (Tall) Økt turbotrykk (MASSE) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 noen som har sett "to fast to race"? så den i sta. Den er rå. Lancis og sportsquattro'en er kulest da:) Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 UrQuattro S1 skal visstnok gjøre unna 0-100 på 2.35 sekunder :o Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 Smålig fet den der... høres ut som en illsint RC-bil :D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet Desember 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 "det sitter jo som klister!" :rolleyes: Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1marki2 Skrevet August 7, 2010 Rapporter Share Skrevet August 7, 2010 Det er en Lancia Delta S4, den ble produsert i 200 eksemplarer i italia, den ble byggd for gruppe B rally i 1985. Men dette ble forbudt fordi disse bilene gikk for fort å mange kjørte seg ihel ! Derfor ble det noen biler til overs, hvor mange tørr jeg ikke å si, men tipper 30 biler igjen i verden, å hvis du får tak i en strøken bil koster dem rundt 1.5 mill i norge å + avgifter på toppen der igjen hvis du ønsker skilter koster den langt over 2 mill. Jeg må nermest si at det er ingen biler i hele verden jeg har sett som akselrerer like fort som denne, ikke rart dette ble forbudt å kjøre i rally, men men, det får bli en gutte drøm istede folkens ! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sethro Skrevet September 14, 2010 Rapporter Share Skrevet September 14, 2010 (endret) Det går rykter om at det dukker opp en lancia delta s4 og en rally 037 på solberg motorshow 27 november. Og etter som jeg veit. har det ikke vært noe av disse bilene på norsk jord før! Jeg skulle fra før.. men hvertfall nå. Det er Armin Schwarz som har disse bilene. Han skal oxo ha med en audi s1 ! http://solbergmotorshow.no/ Og bare for å nevne det. Delta s4`n hadde 0-100 på 2.3 sek på grus! :-) Endret September 14, 2010 av sethro Siter Mr2 Supercharger EVO, Extreme bodykit. Hvil i fred min kjære bror. Sees snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 15, 2010 Rapporter Share Skrevet September 15, 2010 La denne tråd bli overøset av fungerende videoer i HD kvalitet! Og skulle du ha innkjøpsmidlene til rådighet blir de jo veteran om en fire fem år. :) Synd det ikke så lett lar seg gjøre å omgå merverdiavgiften. :( Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg