buskmann Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Punkt 2 og 3 er konsekvensen av punkt 1. De regner ut hva redusert bonus koster deg. De forutsetter at du beholder samme bil og vilkår som i dag. Du får sikkert tilbud om å dekke motpartens skade. Det bør du gjøre hvis det koster deg mindre enn 20 000 kr. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Jaok. Men de tallene der, si for eksempel første, 14592,-, er det det jeg totalt må betale i tillegg til det jeg betaler nå frem til jeg har 30% bonus igjen? Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet Januar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 Jaok. Men de tallene der, si for eksempel første, 14592,-, er det det jeg totalt må betale i tillegg til det jeg betaler nå frem til jeg har 30% bonus igjen? Ja. Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XdannyX Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Er det mulig å bytte forsikringsselskap og starte på 20% igjen? Mtp hvis man er så uheldig og får "-"i bonus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Nei, det tror jeg nok ikke.. Men, jeg bytta bil og fikk 10% bonus (samme selskap, gjensidige) et halvt år etter bonus tap. Til høsten er jeg 24 og da får jeg 10% ekstra i bonus + de vanlige årlige 10%. På det viset har jeg tjent 30% på 1-1.5 år... Fikk også 50% som startbonus i sparebank1 etter at de dreit seg ut en smule.. Men alikevel var gjensidige billigre med 30% enn det sparkebank 1var på samme bil med 50%.. Og jeg hadde større motor i den jeg hadde hos gjendidige.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg