ZAbatmaN Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Hei! Jeg lurer på hva som er viktigst når du bygger en basskasse, er det at den er sånn som måkene sier eller at at ant liter stemmer? grunnen til at jeg spør er at den kassa jeg har nå sannsynligvis ikke passer inn i den bilen jeg skal ha den inn i:) å den må derfor modifiseres kraftig(les:bygge ny) Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Innvendig volum er det som teller... Et element beregnet for feks 40 liter lukket kasse, skal da ha 40 liter... MEN, det kan funke greit i 30 eller 50 liter også, men da burde man sjekke det i feks winIsd ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg