Gå til innhold

BMW 850CSi i 300 km/t

Ranger emnet

Dr_S

Anbefalte innlegg

Originally posted by DeejPhant

Hadde ikke hjelpet en dritt om vi hadde hatt den veien i norge. Hadde fortsatt vært sugne 100km i timen.. :op :op :rolleyes:

Og så? Poenget ditt er?..

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudskjelov for at vi ikke har Autobahn-tilstander I norge. Jeg kan ikke forstå at noen faktisk mener at det suger, for det skal være trygt å kjøre på norske veier. Med slike villstyringer på veien kan liv fort bli til død. Og på hvilket grunnlag? Fordi enkelte tullinger ikke eier hemninger.

Fy faen så egoistisk. Slike personer har ingenting bak et ratt å gjøre.

Men bilen er rå for det. Den kan ikke noe for at enkelte personer misbruker dens iboende potensiale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DeejPhant

poenget er norge suger..

I det store og det hele så "suger" da virkelig ikke Norge. Jeg trives her og har det bra. Men hvis bil og alkohol er det absolutt eneste man tenker på, og ens høyeste mål er å kjøre i 300 km/t på vei til den lokale spritsjappa. Så kan det nok bli litt stussli' her på berget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy_erwin

I det store og det hele så "suger" da virkelig ikke Norge. Jeg trives her og har det bra. Men hvis bil og alkohol er det absolutt eneste man tenker på, og ens høyeste mål er å kjøre i 300 km/t på vei til den lokale spritsjappa. Så kan det nok bli litt stussli' her på berget.

Greit.. jeg tok i litt hardt der ja.

Blir litt deppa når jeg ser at folk kan ligge i 300kmt LOVLIG mens vi her i norge som har motorveier som er laget for 120km i timen blir presset til å holde 100. ENDA verre er det med sugne 70 km på landveien type lillestrøm-fetsund. Jeg blir så oppgitt jeg når jeg kjører der og havner bak noen som holder den latterlige fartsgrensa der. Tror tilogmed politiet begynner å synes norges farstgrenser er latterlige ettersom jeg blei stoppa inatt, kjørte i godt over 120 i 80 sonen og dem bare ga meg en advarsel. (Det kuleste var når han ene politi mannen spurte om jeg hadde turbo samtidig med at han la et fett glis rundt kjeften, mente han hadde hørt det)

Men for å komme med poenget så hadde jeg vært veldig fornøyd om dem bare kunne latt det være ihvertfall 120 på motorveier som er lagd for 120. Tror jeg hadde fått litt mere respekt for disse skiltene med rød ring andre steder etterhvert også.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider