Niberlin Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Hei! Er i prosess å kjøpe meg ny bil, og lurer på om det er noen her som kan ta ansvaret med å sjekke/prøvekjøre en bil som står litt utenfor Oslo. Kan bli enig om provisjon om det er nødvendig. Vil se an personen som melder seg. Ta kontakt snarest!(helst på pm) Tusen takk Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel16 Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Hei! Er i prosess å kjøpe meg ny bil, og lurer på om det er noen her som kan ta ansvaret med å sjekke/prøvekjøre en bil som står litt utenfor Oslo. Kan bli enig om provisjon om det er nødvendig. Vil se an personen som melder seg. Ta kontakt snarest!(helst på pm) Tusen takk Hei. Jeg skal ned til Oslo i morgen. Jeg er utdannet som bilmekaniker å er seriøst interesert i bil. Drar nedover fra Røros kl 13.00 så er ikke der før sen ettermiddag. Det kommer jo litt ann på hva du mener med litt utenfor Oslo å da selvsagt. Send meg sms hvis interesant. Ps sender deg det privat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Jeg kan prøvekjøre i området Fetsund-Lørenskog. Jeg er en meget god sjåfør, men bruker hornet når jeg møter idioter i trafikken. Skjer nesten hver dag. Lurer på om det har blitt for enkelt å ta førerkort. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Jeg kan prøvekjøre i området Fetsund-Lørenskog. Jeg er en meget god sjåfør, men bruker hornet når jeg møter idioter i trafikken. Skjer nesten hver dag. Lurer på om det har blitt for enkelt å ta førerkort. HAHAHAH! Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffmaister Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Jeg kan prøvekjøre i området Fetsund-Lørenskog. Jeg er en meget god sjåfør, men bruker hornet når jeg møter idioter i trafikken. Skjer nesten hver dag. Lurer på om det har blitt for enkelt å ta førerkort. Da er det jo du som er idioten!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-Christian Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Hurra for buskmann som er kjent for sin gode atferd i trafikken. Sikkert en grunn til at du må tute hele tiden, kanskje fordi du ligger litt feil? Siter 02' Nissan Navara 91'240, søndagsbil x88'740 turbo intercooler x92'240, sladdebil x86'240, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Det er stort sett i rundkjøringer som jeg tuter på folk. Noen prøver alltid å presse seg forbi for å tjene en plass. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Jeg kan prøvekjøre i området Fetsund-Lørenskog. Jeg er en meget god sjåfør, men bruker hornet når jeg møter idioter i trafikken. Skjer nesten hver dag. Lurer på om det har blitt for enkelt å ta førerkort. å sette deg til å se på en bil blir som å få en prest til å mappe en wrc-bil.. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg