kemo1967 Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Har akkurat kjøpt en C180 1995 modell, men en ting får jeg ikke til å virke, lys ved automatgiret (der det står R-D-3-2 osv) Lyset rundt varmeaperatet og lyset for temp måler motor på dashboardet. Noen som har vært boti dette? har sjekket sikringer men er ikke sikker hvilken sikring disse er på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waxman Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Det står en fin oversikt over sikringene i instruksjonsboka. Det står sannsynligvis også inne i sikringsboksen. Siter Søvnløs om natta og bevisstløs om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dhellvik Skrevet Januar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Har akkurat kjøpt en C180 1995 modell, men en ting får jeg ikke til å virke, lys ved automatgiret (der det står R-D-3-2 osv) Lyset rundt varmeaperatet og lyset for temp måler motor på dashboardet.Noen som har vært boti dette? har sjekket sikringer men er ikke sikker hvilken sikring disse er på. Har vært borti at lyset i instrumentpanelet ikke har fungert. Jeg byttet da den 5watts pæra som sitter baki der. Du må dra ut instumentpanelet med noen kroker for å komme til. Det er en lett fiks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg