turbodoffen Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 hei, er det noen som kan fortelle meg om jeg har hydrauliske eller mekaniske ventilløftere i min motor? motorkoden er hy? er det en 2,2? takksam for svar. Siter gnager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QuattroDriver Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Heisann. Du har nok hydrauliske:) Siter '91 Audi 100 2,8E Quattro Sedan (C4) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbodoffen Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 takk for svar. noen som veit om jeg behøver justertbart kamdrev om jeg setter på trimm kam ? Siter gnager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 Man behøver det ikke, men det KAN være greit om du vil regulerer effektkurvene. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg