LilleGud Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 jeg skal vel dit i år som vært år. men blir vel til at vi sitter med dem vi pleier.. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpiFF Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Blir 6. året mitt neste år, så det blir konge. 99 var klart best stemningsmessig, men hadde det personlig fetest i 01. Skal vel sitte med de vanlige nerdene. Er egentlig førsteklasses nerd men har blitt en liten råner det siste året. Skal være med på democompo as usual og lage litt liv as usual. http://gallery.skrekkugle.net/tg03 Litt bilder :) Siter -1998 Nissan 200sx s14a -1995 Opel Vectra A 2.0i *1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt *1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Tviler jeg orker/kan komme på tg04, og hvis jeg drar så blir det som crew. Synd at det er så mange skitne nerder på tg, det ødelegger så mye. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 POPCORN!!! Men blei forbanna når han/hun menistern skulle bable for åpning,men sto i kø så vi måtte fryse utafor i 3 kvarter ekstra. Men skal nok i år også. Er en liten nerd, og det viser vel antall poster her på forumet. Men nå er det bil penga går til. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Kommer jeg med i Crew iår også, kommer jeg ;) Hørtes morsomt ut med tur inn i sentrum osv :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moniq Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 skal dere ta over hamar i år oxo eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
afen Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Klart man skal på TG, jeg blir vel sittende på nff-rekka. Det morsomste med minister-talen var at når han endelig kom, så sto det 3000 nerder og buet han ut :p Siter 1987 Audi 90 Quattro 1969 Volvo Amazon Low class, low budget, high octane! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Je kjæm.. bære je får årne en PC som itte er fra 1337. :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Ta med bilene deres også da og få de nerderumpene deres bort fra datastolen litt og ut i hamar.. ;) hihi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 hehe.. dette blir jo aldri noe av uansett.. ble diskutert og planlagt i det vide og det brede før tg03 også, men ble aldri noe av.... Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Originally posted by Norsmurf hehe.. dette blir jo aldri noe av uansett.. ble diskutert og planlagt i det vide og det brede før tg03 også, men ble aldri noe av.... hvorfor ble det ikke noe av? hehe.. fordi folk tenker som deg?? at det ikke er noen vits?? hehe.. om du hadde tenkt "hey.. detta er fett.. la oss gjøre det" så kanskje det ville bli noe av? :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Originally posted by Helios hvorfor ble det ikke noe av? hehe.. fordi folk tenker som deg?? at det ikke er noen vits?? hehe.. om du hadde tenkt "hey.. detta er fett.. la oss gjøre det" så kanskje det ville bli noe av? :) La oss ta et lite eksempel på hvorfor slike ting ikke skjer: "Kyrre! Skulle de ikke være streetmeet på parkeringsplassen nå?" "Joda, men jeg spiller cs. ÅHHH faen i helvete der døde jeg! omfg n00b azz skal drepe alle vræælvræææl" *Lyden av tastatur som knuses* "Kyrre! skal vi gå og kjøpe et nytt tastatur eller?" "#¤%"% Ja for #"¤¤"#¤" En time senere. "Ehh du Kyrre skulle vi ikke på streetmeet a?" "#¤%#¤#" *Lyden av Kyrre som får slag i ansikt* The End :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Originally posted by Decepe La oss ta et lite eksempel på hvorfor slike ting ikke skjer: "Kyrre! Skulle de ikke være streetmeet på parkeringsplassen nå?" "Joda, men jeg spiller cs. ÅHHH faen i helvete der døde jeg! omfg n00b azz skal drepe alle vræælvræææl" *Lyden av tastatur som knuses* "Kyrre! skal vi gå og kjøpe et nytt tastatur eller?" "#¤%"% Ja for #"¤¤"#¤" En time senere. "Ehh du Kyrre skulle vi ikke på streetmeet a?" "#¤%#¤#" *Lyden av Kyrre som får slag i ansikt* The End :D var mer bilforum gruppe på TG jeg trudde man prata om.. ikke streeetmeet under tg.. heh mulig jeg misforsto Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Originally posted by Helios var mer bilforum gruppe på TG jeg trudde man prata om.. ikke streeetmeet under tg.. heh mulig jeg misforsto jeje jeg som brukte feil ord. Hadde jeg orket kunne jeg godt byttet til "bilforum møte" eller noe i den duren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Originally posted by Helios hvorfor ble det ikke noe av? hehe.. fordi folk tenker som deg?? at det ikke er noen vits?? hehe.. om du hadde tenkt "hey.. detta er fett.. la oss gjøre det" så kanskje det ville bli noe av? :) norsmurf var vel en av dem som virkelig jobbet for å få det til, så det var nok heller folk som deg som gjorde at det ble litt vanskelig. Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg