Dr_S Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 Someone remember me? =) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 Originally posted by Spaca Hver gang jeg prøvde å se på den, så fungerte den ikke.. :rolleyes: Hehe...det skulle ikke forundre meg! Men jeg hadde heldigvis ingenting med den saken å gjøre.... :) Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 kanskje jeg skal bumpe den her? :D JEg har ihvertfall billetter til TG05, og et eller annet syns jeg vi burde få til... Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Vi skal nok få til noe...jeg er i crew der iår også, så. Spread the word :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Dr_S: Okey, jeg ska spre at du er i crewet i år oxo :D Men jeg har også TG05 billett, sammen med en del venner så blir nok ikke sittans sammen med kun bilforum folk. Ifjor laget vi et lite treff inne på den store parkeringsplassen i sentrum, men det er kanskje stengt for den slags? Ellers skal jeg prøve å hilse på enda flere bilforum dudes og andre duder i år. *Glede seg* Kommer med shuttle og lcd :D Jeg skal ikke bære meg i stykker!! :D Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Originally posted by Precious Ifjor laget vi et lite treff inne på den store parkeringsplassen i sentrum, men det er kanskje stengt for den slags? Yeah! til og med vært postet her. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Får vel nesten hilse på den kjekke, aldrende politimannen igjen jeg da? =) Bakke eller.no. Tøff i pysjamas. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 CrZy_T: skal du på tg i år da? Dr_S: Jeg skal hjelpe deg å leite etter han onkelen jeg :D Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 <-- stiller trofast opp på tg ... Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 <-- mangler bilett... og tid... og... Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 prøvde meg på crew i år gitt.. men var dårlig med det... blir for kjedelig for meg å sitte på ræva foran pcen i 5 dager, må ha noe å gjøre på... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Originally posted by bjirn prøvde meg på crew i år gitt.. men var dårlig med det... blir for kjedelig for meg å sitte på ræva foran pcen i 5 dager, må ha noe å gjøre på... da har du ikke nok data interesse om TG er kjedelig. Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spectrum Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 TG var festlig fra ~midten av 90 tallet og til 2000 når folk kom for å gjøre noe konstruktivt som f.eks. Scene. Eneste folk gjør der nå er å spille de råtne spillene sine. Hvem skal lage spillene til slutt, når alle bare sitter å spiller dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Originally posted by spectrum TG var festlig fra ~midten av 90 tallet og til 2000 når folk kom for å gjøre noe konstruktivt som f.eks. Scene. Eneste folk gjør der nå er å spille de råtne spillene sine. Hvem skal lage spillene til slutt, når alle bare sitter å spiller dem? Så ufattelig bra skrevet. Før var det MYE mer morsomt på datapartys. Nå sitter folk kun der med noen sugne spill og skal ha det HELT stille. For 3-4 år siden var det mye mer liv å være på slike arrangement. Nå er det bedre å sitte hjemme og utnytte FTP'ene som er på TG. :D Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 en kompis og jeg skal også på tg05 :D Mvh Reinert Andersen Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg