Gå til innhold

Bilforumet samling på - The Gathering -

Ranger emnet

RaCk

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 year later...

Dr_S: Okey, jeg ska spre at du er i crewet i år oxo :D

Men jeg har også TG05 billett, sammen med en del venner så blir nok ikke sittans sammen med kun bilforum folk.

Ifjor laget vi et lite treff inne på den store parkeringsplassen i sentrum, men det er kanskje stengt for den slags?

Ellers skal jeg prøve å hilse på enda flere bilforum dudes og andre duder i år.

*Glede seg*

Kommer med shuttle og lcd :D Jeg skal ikke bære meg i stykker!! :D

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bjirn

prøvde meg på crew i år gitt.. men var dårlig med det... blir for kjedelig for meg å sitte på ræva foran pcen i 5 dager, må ha noe å gjøre på...

da har du ikke nok data interesse om TG er kjedelig.

Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5:

"Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by spectrum

TG var festlig fra ~midten av 90 tallet og til 2000 når folk kom for å gjøre noe konstruktivt som f.eks. Scene.

Eneste folk gjør der nå er å spille de råtne spillene sine. Hvem skal lage spillene til slutt, når alle bare sitter å spiller dem?

Så ufattelig bra skrevet. Før var det MYE mer morsomt på datapartys. Nå sitter folk kun der med noen sugne spill og skal ha det HELT stille. For 3-4 år siden var det mye mer liv å være på slike arrangement. Nå er det bedre å sitte hjemme og utnytte FTP'ene som er på TG. :D

Får jeg lov til å skrive dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider