Gå til innhold

Bilforumet samling på - The Gathering -

Ranger emnet

RaCk

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Til dere som klager over slik datapartyer har blitt:

Jeg skjønner det, og var selv med på TG98/99/00osv og har sett stemningen bare dabbe av. Men det hjelper ikke sitte hjemme på rommet og klage over det.

Jeg er ikke noen heftig gamer og ikke noen heftig progger, men reiser på tg for å ha det moro som betyr mange forskjellige ting. Blant annet ser jeg på scene compoene, men gidder ikke kikke på game finalene selvom jeg spiller litt med venner.

Men det jeg synes er dumt med utviklinga av TG er at færre og færre ting er lov og dette ødelegger en god del av stemningen. Kan da nevne anlegg og bygging på plassane sine, ser ikke noe til slikt mer.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Precious

Til dere som klager over slik datapartyer har blitt:

Jeg skjønner det, og var selv med på TG98/99/00osv og har sett stemningen bare dabbe av. Men det hjelper ikke sitte hjemme på rommet og klage over det.

Jeg er ikke noen heftig gamer og ikke noen heftig progger, men reiser på tg for å ha det moro som betyr mange forskjellige ting. Blant annet ser jeg på scene compoene, men gidder ikke kikke på game finalene selvom jeg spiller litt med venner.

Men det jeg synes er dumt med utviklinga av TG er at færre og færre ting er lov og dette ødelegger en god del av stemningen. Kan da nevne anlegg og bygging på plassane sine, ser ikke noe til slikt mer.

merkelig..

har vært på tg siden 01 jeg..

mine trofaste Klipsch høyttaler som rager godt ovef 1 meter over bakken hver og inneholder 2x10 tom + horn har da vært med hvert år ;)

Jeg nevner b.la at Rosa Helikopter @ Tg02 var mitt verk. ;)

Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5:

"Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mats`ern

merkelig..

mine trofaste Klipsch høyttaler som rager godt ovef 1 meter over bakken hver og inneholder 2x10 tom + horn har da vært med hvert år ;)

Heh, fint å vite ;) Hvor skulle du sitte igjen sa du? =)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merkelig..

DIN J*VEL!!!!!!!!

Håper du vet hvor mye helvette og faenskap den sangen har forårsaket :mad:

Corvette 4 ever

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merkelig..

hehehe, for utenom at du skal bli drept for å ha spilt den sangen så må du veldig gjerne ta med høytalerne dine. Selvom jeg sikta til en del større anlegg som 4x15" CLS Cervin Vega og mer enn det. men det var før tg01.

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Precious

hehehe, for utenom at du skal bli drept for å ha spilt den sangen så må du veldig gjerne ta med høytalerne dine. Selvom jeg sikta til en del større anlegg som 4x15" CLS Cervin Vega og mer enn det. men det var før tg01.

Til din informasjon, så er det alltid folk som har med seg feite høytalere.

Her er ett bilde jeg tok i fjor, skulle ikke vært lov å ha så store høytalere :(

http://daxxar.com/~rip/LAN/TG04/P1010077.JPG

Corvette 4 ever

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RiP

Til din informasjon, så er det alltid folk som har med seg feite høytalere.

Her er ett bilde jeg tok i fjor, skulle ikke vært lov å ha så store høytalere :(

http://daxxar.com/~rip/LAN/TG04/P1010077.JPG

Hadde han hatt 4-6 slike til så begynner vi å snakke, problemet var vel at folk ikke vet å bruke de til annet enn rosa helikopter, hehe..

Men den natta som crewet oppfordra folk til å spille så høyt de kunne, da blei jeg skuffa over hva folk klarte å prestere.

Var det lørdag vi hadde et lite treff på sist gang? (orker ikke blad tilbake i tråden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

Heh, fint å vite ;) Hvor skulle du sitte igjen sa du? =)

sitter ca alltid på rad 60 ish.. ;) på den siden av hallen som det IKKE er butikker.. .. så både lengst unnda scenen og lengst unna butikkene. :)

Og til de som hater folk med høyttalere..

Tenk hvor kjipt et TG blir om alle har ørepropper...

fyttikatta. godt noen lager liv sier jeg.

I fjor spilte jeg tilogmed masse på request :P

folk satt på irc og sendte meg sanger som jeg spilte. og de hørte stortsett alltid.

btw. Rosa helikopter ble spilt fra rad 63 .. når jeg gikk en tur hørte jeg den ned til rad 1 ;)

Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5:

"Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har du ikke nok data interesse om TG er kjedelig.

Jo, faktisk... :) Men, for meg er det ikke spennendes å sitte foran pcen i 4 dager... Er mer spennendes å være med å sette opp og arrangere et dataparty enn å bare være en del av det. Det var gøy de første 4-5 årene jeg var der...

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider