Turbobenni Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Jeg spiller Dette spillet endel, det er xbox 360 det dreier seg om, men det er ikke jovedsaken. Jeg har flere biler som jeg har kjørt 1500-2000+++ km med. Enzoen trur jeg har rulla snart 3000 km ! men jeg lurte på om det var noen som har bilder fra spillet hvor det går ann å se hvor langt bilene har kjørt? jeg leter etter biler som har gått lengst mulig, er ikke noe jeg er ute etter, vil bare se om det er noen som kjører virkelig langt på dette spillet. Eller er det noen som slår enzoen's kjørelengde ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assa91 Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 (endret) Har en Audi A6 som jeg har kjørt med Logitech g25. Den har rullet 4800 km :D. Kan ta screenshot senere i dag. Men spiller du online? Hva heter du da i tilfelle? Endret Mars 5, 2009 av Assa91 Legge til litt mer på innlegget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 http://www.bilforumet.no/bilspill/91915-test-drive-unlimited.html Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assa91 Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Jeg spiller Dette spillet endel, det er xbox 360 det dreier seg om, men det er ikke jovedsaken. Jeg har flere biler som jeg har kjørt 1500-2000+++ km med. Enzoen trur jeg har rulla snart 3000 km ! men jeg lurte på om det var noen som har bilder fra spillet hvor det går ann å se hvor langt bilene har kjørt? jeg leter etter biler som har gått lengst mulig, er ikke noe jeg er ute etter, vil bare se om det er noen som kjører virkelig langt på dette spillet. Eller er det noen som slår enzoen's kjørelengde ?? Der er den ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CH3NO2 Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Har en Murcielago med 2.000, men møtte en fyr med en Koenigsegg med over 17.000!!! Han solgte den til meg, så solgte jeg den tibake, for å garantere det. Virkelig!!! Det er noen der ute... Siter Skademeldinger: -Jeg fullførte svingen etter at veien hadde rettet seg ut -Jeg sjønte at ulykken kunne unngås, og svingte til høyre for å forhindre dette -Hva som skjedde videre er vanskelig å si, da elgen lå over frontruta og sperret utsikten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg