Loffen- Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Har litt problemer med det jeg opplever som "slark" i understellet når jeg kjører over humper osv. Fant noen bilder av en annen sin bil her på forumet, min ser likedan ut: På bukk: På bakken: Jeg har byttet fjærbeinslager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Disse skal ikke ligge helt inntil fjærtårnet nei, må være plass for rotasjonsbevegelse ved f,eks sving. Har du byttet lageret, eller gummiforingen? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Ta å jekk opp hjulene foran og prøv å dytte de oppover. Beveger de seg da så er fjærbeinslageret defekt... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loffen- Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Jeg har byttet fjærbeinslager, ikke gummiforinger. Det du sier MSpeed er jo litt selvmotsigende; klart det vil bevege seg oppover dersom jeg dytter hjulet oppover (med bilen på bukk), når det ser sann ut når bilen hviler på egen vekt. Disse skal ikke ligge helt inntil fjærtårnet nei, må være plass for rotasjonsbevegelse ved f,eks sving.Har du byttet lageret, eller gummiforingen? Takk for svaret, da skal jeg lete etter problemet en annen plass. Har nemlig sett dette på mange andre golfer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Januar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2009 Det skal ikke være slakk hvis du presser hjulet oppover. Skal ikke bruke mye kraft for å sjekke etter slakk... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg