Gå til innhold

Prisantydning 190e 2,3

Ranger emnet

Skulebollen

Anbefalte innlegg

det var en helt grei pris.. betalte vel 23 for en styla rimelig tøff 2,3 190e som hadde gått 478 000 med litt småpirk.. så det er ingen upris det der, 297 000 er ikke mye..

Kardangen er vel svakeste punktet på disse bilene, men de jeg har hatt har vært bra..

2,3 8v er godmotoren etter min mening, mer moment enn i 2.0 og billigere å skru på enn 16v.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg spurte om litt meir info om bilen, so skreiv han blant anna følgande: varmeapparatet må fiksast, de har ein vannlekkasje so gjer at den koka på tomgong

Kva vil dette sei?

mest sansynlig sprekk i toppakningen, det finner du ut når du ser på bilen.. om den ryker hvitt eller bruker vann.

Da veit jeg ikke om jeg ville satsa på den, hvis det er toppakninga. Skrur du sjøl så er det jo null problem, men hvis toppen har vridd seg kan det bli dyrt.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp den du. En så billig bil blir ikke noe dårlig kjøp uansett.

Dessuten viser en stjerne på panseret viser at du er en mann med penger. Vær forberedt på plutselig bedre dametekke. Jeg snakker av erfaring.

så hvis han kjøper en bil til 25 lappe så betyr det at han har fett med penger? hmm...

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider