Gå til innhold

Rockford t2 12" sub

Ranger emnet

Bjorshol

Anbefalte innlegg

Hei. Har en Rockford t2 sub som jeg trenger en monoblokk til. Kan noen linke meg til noen BILLIGE alternaltiver som kan dra den suben? Håper det fins noe til en pris rundt 2000,-

Mvh Marius Bjørshol

Kan du skrive opp heile modellbetegnelsen? Eller du kan sei motstanden på spolen(e)

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det gjør han ikke. kun dynabel som duger i hannes øyne..

Faan nå må du skjerpe deg!

Følg med litt, så ser du at jeg anbefaler MYE annet enn dynabel.

Og når det gjelder RF, så vet de fleste med litt peiling, at det ikke er det helt store lenger....

Har foresten ikke noe fra dynabel i bilen selv, men mener at det er et meget godt merke, i FORHOLD til pris, og hvis du leser gjennom noen hundre innlegg her inne, så ser du at de aller fleste vil ha "gratis" bilstereo, og da kommer men ikke utenom dynabel... Men du vel vel heller kjøpe biltema og clas ohlson stereo du eller??? Eller kanskje du er fan av netthandelen??

Du kan si ifra om 15år ca, hvis du da har jobbet med bilstereo i de årene, så kanskje du har fått litt erfaring du også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet at rf var bedre før. men den t2 subben spiller rått,enkelt og greit.

dynabel er bang for the buck,men det er myyye som er bedre enn det. du anbefaler jo kun dynabel til alle,å sier at alt annet er dritt så da begynner man å lure litt da..

er ikke fan av biltema nei,kjører fusion og hertz for det meste jeg nå.

men siden du har 15år erfaring, kom med noen bilder av prosjekter du har da,har ikke sett noe jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man tar ikke bilder av prosjekter når man jobber med salg og montering av stereo... Det har ikke jeg tid til.

T2 spiller greit den, og jeg har selv hatt 2 sånne i bil, og solgt endel av dem, men når man ser på pris i forhold til ytelse, så mener jeg den er alt for dyr.

Du burde lese gjennom endel innlegg her inne, så ser du at jeg kun anbefaler dynabel når noen skal ha noe BILLIG og så bra som mulig.... Hvis du vet om noe som er bedre, til den prisen, så må du gjerne si hva det er, for jeg har ikke funnet noe ;)

Når det gjelder hva jeg HELST anbefaler, så er det merker som: Focal, Morel, Seas, GZ, Audison, REAudio UsAmps bla...

Lenke til kommentar
Del på andre sider