Dammed Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 Problemet er at det er litt feminint preg over bensinmotorer, uansett hvordan man vender på det, men det er HELT klart gromt med flere bensinmotorer også!! Men kommer ikke utenom den litt femi følelsen... ser ikke hva som er feminint med en 502 cid motor. Men for all del. Diesel er helt kurant og digg å kjøre med. Men det må komme en veldig spes diesel bil før jeg bytter fra bensin til diesel. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 ser ikke hva som er feminint med en 502 cid motor. Men for all del. Diesel er helt kurant og digg å kjøre med. Men det må komme en veldig spes diesel bil før jeg bytter fra bensin til diesel. Jeg snakker på generelt grunnlag, du får både barske og svette bensinmotorer, men javnt over foretrekker jeg diesel da det er litt mer maskulint. V8 med trekant-kammer er ikke spesielt jentete nei:P MYE gromt med bensin også:) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2009 nei tenkte at du mente det. Men etter å ha kjørt en bil med 1.6d motor, uff. Ja der hadde du treg bil, men som sagt alle ting har noe bra og dårlig med seg. Siden russebilen så har jeg forelsket meg i V8'ere, Dodge B-300 med en uorginal 383 cid motor (hvis jeg husker riktig), ahh så mye feil og drit, men deilig å sitte på førersete og skru på motor. ^^ Og lyden når jeg fikk fiksa den og fin stilt den, ahh for et "monster". ^^ Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 (endret) Bare skru opp lyden viss motorduren er for låg. Motoren i traktoren er ein Caterpillar C9. Endret Februar 18, 2009 av Actros 8x8 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal C. Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 Diesel er rått å trimme litt. Har skremt opp diseldyret mitt litt. Handlet noen deler fra DB Diesel Performance i Statene, snekkret sammen et nytt 6' anlegg i rustfritt. (Ble jævlig trangt mellom torpedoveggen/girkassa) Effekten gikk rimelig greit opp (ca 450 hk) og forbruket ned. Høres når jeg drar på nå gitt.. og ikke minst slipper gassen. Kan Hente ut ennå mere, med da trenger jeg en kasse som takler effekten. Er på grensa nå Første diesel'n jeg trimma en 86 Nissan Patrol 3,3 knakk jeg veiva på. Hadde da vel 2,2 bar i lade trykk. Men men.. litt svind må man regne med... Siter Paal C. Ram SRT 10 "Lekebil" Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest" http://www.HPComposites.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg